A minimálbér 11 százalékos emelése automatikusan ugyanilyen arányban emeli majd a rehabilitációs hozzájárulás összegét is a munkáltatók számára.
Az ingyenes céginfo bárki számára hozzáférhető adatszolgáltatás – bármikor jól jöhet az e céginfo ingyenes, megbízható szolgáltatás gyanánt, ha megbízható forrásból szeretnénk tájékozódni egy vállalatról. Mutatjuk, hogyan működnek az olyan oldalak, mint a céginfo vagy az ecegjegyzek, hogyan kereshetünk rá egy cégre!
Cikkünkben eláruljuk, milyen információknak nézhetünk utána egyszerűen, online: ingyen céginfo számos magyar oldalon elérhető – mutatjuk, melyek a legnépszerűbbek és hogy milyen aktuális és múltbéli adatokat szolgáltatnak. Hogyan működik az ecegjegyzek és az ingyenes céginfo, milyen adatokat kell tudnunk a kereséshez!
Hogyan kereshetünk rá egy cégre?
Az ingyen céginfo szolgáltatás számos oldalon elérhető (pl. ceginfo.hu, e-cegjegyzek.hu), azonban bizonyos adatokat tudnunk kell a vállalatról, hogy lekérhetővé váljanak a céginformációk. Ezek közé tartozik a cég hivatalos elnevezése, a cégjegyzékszáma és a cég adószáma – a három közül legalább egyet ismernünk kell.
Milyen ingyenes céginfo válik hozzáférhetővé?
Az ingyen céginfo oldalak folyamatosan frissülnek, adatbázisukból hozzáférhetünk a Magyarországon bejegyzett cégek (bizonyos oldalakon a külföldi cégekhez is) alapvető adataihoz (a jelenlegi, aktuális e céginfo adatok mellett a múltbéli adatokhoz egyaránt), amelyek a következők:
- a cég elnevezése;
- a cég adószáma;
- cégjegyzékszám;
- a bejegyzett tőke;
- a cég székhelye, telephelye és fióktelepe (esetenként több helyszín);
- a cég tevékenységeinek listája;
- információ arról, hogy a cég csőd-, felszámolási vagy végelszámolási eljárás alatt áll-e;
- a cég vezetője: ha gazdasági társaság vezetője vagy vezető tisztségviselője (vagy volt vezetője), akkor a törvény szerint (Ptk. 2013. évi V. törvény 3:22) nem lehet más gazdasági társaságban cégvezető vagy vezető tisztségviselő.
- Az e cégjegyzék a nem hatályos adatokat is nyilvántartja a cég múltjáról (tulajdoni viszonyok változása és a képviseletre jogosultak nyilvántartása, a természetes személyek képviseleti jogosultsága és felügyelőbizottsági tagsága).
- A céginfo részét képzik a még be nem jegyzett adatok, új kérelmek.
Megbízható, ingyenes céginformációt kínáló oldalak
- www.ceginfo.hu
- www.e-cegjegyzek.hu
- www.ceginformacio.hu
- www.nemzeticegtar.hu
- www.opten.hu/dijtalan-szolgaltatasok/cegtarlight
- www.cegjelzo.com
Itt a nagy év végi pezsgőkörkép: ezek a legjobbak 2025-ben, nagy csatában a Törley és a Moet&Chandon
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








