Súlyos élelmiszerbiztonsági kockázatot jelentő hiányosságokat tapasztaltak egy Szabolcs-Szatmár-Bereg vármegyei vadfeldolgozó üzemben tartott ellenőrzésen a Nébih ellenőrei.
Márciusban indították útnak Európa nagyszabású kincsvadászatát, amelynek nyereménye 2 millió forint értékű befektetési aranyrudak és egy páros utazás. A Nemzet Aranya szabadtéri kincskeresésben bárki részt vehet, aki elég leleményes, gyors és jó problémamegoldó készséggel rendelkezik.
Magyarország egyik legnépszerűbb szabadulószoba hálózatának tulajdonosa, Koltai Balázs merész vállalkozásba kezdett. Monumentális kincsvadászatot szervez, amelynek indulásakor saját maga ásta el a kincset jelentő 2 millió forint értékű aranyrudakat!
- nyilatkozta Koltai Balázs, a kincsvadászat ötletgazdája. "Külön figyelmet fordítottunk arra, hogy ebben az időszakban újra össze tudjuk hozni biztonságos körülmények között, a szabad ég alatt az embereket, és felrázzuk őket a bezártság okozta lesújtott állapotból!" - tette hozzá Ureczky Balázs, a projekt társtulajdonosa.
A Nemzet Aranyát több fős kreatív csapat tervezte, és hónapokig tartott a projekt kidolgozása, amely tervezők, grafikusok, szabadulószoba szakemberek, marketingesek és tanácsadók közreműködésével állt össze. A játék 5 héten keresztül fog tartani, amely során a kincsvadászok hétről hétre fejtörő feladványok megoldásával jutnak egyre közelebb az elásott kincs pontos helyéhez.
- nyilatkozta Koltai Balázs, a Pániq-Szoba alapítója.
Itt a nagy év végi pezsgőkörkép: ezek a legjobbak 2025-ben, nagy csatában a Törley és a Moet&Chandon
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








