Az Electrolux 2024 januártól nem folytatja tovább a hűtőszekrények gyártását nyíregyházi gyárában.
Egyre inkább fog Magyarorszzágon is terjeszkedni a Jeunesse Global, az ismert étrendkiegészítőket és kozmetikumokat gyártó amerikai cég. És ehhez már hazai partnert is találtak.
- mondta el Kósa Erika, aki koordinálja majd a cég itthon terjeszkedését. A 2009-ben alapított Jeunesse az elmúlt évtizedben nagy növekedésen ment keresztül. Iparágában a legfiatalabb vállalat, mely elérte az egymilliárd dolláros éves forgalmat. A társaság 2018-ban 1,46 milliárd dolláros forgalmat generált, a növekedés pedig azóta is folyamatos, több mint 140 országban van jelen.
Hivatalosan is elindította befektetési kampányát a Brancs közösségi piactér, amely rekordérdeklődéssel zárta az előregisztrációs kampányát.
Év végén két újabb izgalmas kampány ért el kiemelkedő sikereket a Brancs piacterén.
Most viszont bemutatunk 3 olyan projektet, amikről valószínűleg sokat fogunk még hallani 2023-ban!
A könyv szerzőjét, Zubreczki Dávidot kérdeztük a balatoni fejlesztésekről, a városnézésről, építészetről és hogy mitől lenne élhetőbb Budapest. Interjú.
-
Alapanyagtól a vásárlóig: így áll a fenntarthatósághoz a piacvezető kiskerlánc
A Lidl Magyarország a környezettudatosság mellett érvel.
- Bundesliga - A Dortmund legyőzte Sallaiékat, Szoboszlaiék döntetlent játszottak Kölnben
- Dolák-Saly Róbert: valaki mindig megmenti a L'art pour L'art társulatát
- Szélvihar - még este is ezerkétszáz helyszínen dolgoztak a tűzoltók
- Vas Kata Blanka 11. lett a terepkerékpáros világbajnokságon
- Iskolai migránskvóta bevezetését javasolják Németországban
- Örökre eltűnhet az útlevél életünkből
Digital Transformation 2023
Sustainable Tech 2023
Biztosítás 2023


