Nemrégiben látott napvilágot egy felmérés a vállalatok belső kommunikációjának hatékonyságáról.
Annak ellenére, hogy a dráguló berendezések és a rohamosan fejlődő technológia miatt ma már 150-200 millió forint elindítani egy kisüzemi sörfőzdét, egyre többen próbálkoznak. A Világgazdaság arról ír, hogy a tavalyi év után az idén is megduplázhatják kibocsátásukat a kisüzemi sörfőzdék.
A mintegy 60-70 hazai főzde közül ma már 15-20 is exportképes, állandóan magas minőségben gyárt - mondta a Világgazdaságnak Ali Rawech Szami, a HopTop Brewery tulajdonosa, a Kraft Sör Egyesület elnökségi tagja. Arról is beszélt, hogy egy főzde felfuttatása nem olcsó: néhány éve még százmillió forintos beruházásra volt szükség egy üzem beindításához, ma viszont már olyan technológiai igényeknek kell megfelelniük a berendezéseknek, hogy 150-200 millióra egy kisüzemi sörfőzde elindítása. Ugyanakkor benne vak a pakliban, hogy nyereséget csak a negyedik-ötödik év hoz a cég.
-
Dübörög az energiaátmenet a kkv-szektorban - akár félmilliárd forint hitel is igényelhető
A kkv-szektor gyorsan igyekszik alkalmazkodni az új energiapiaci környezethez, de ez rendkívül tőkeigényes. Pánikra nincs ok: a cégeknek csak válogatnia kell a pályázatok között.
-
A jövőálló cég IT-stratégiája: mit néz a döntéshozó? (x)
Az informatikai döntések ma már üzleti döntések is.
-
#NoFilter: a Rossmann és a Krémmánia közös könyvet adott ki (x)
Október közepén ünnepélyes könyvbemutatóval érkezett a Rossmann polcaira a #NoFilter könyv – hiánypótló, tudományosan megalapozott, mégis közérthető útmutató.


