A Tesco stratégiai partnerségre lépett a francia Mistral AI startuppal, hogy mesterséges intelligencia alapú megoldásokkal optimalizálja üzleti folyamatait.
Boxringbe lépnek a legjobb Közép-Kelet európai startupok
A Hiventures Kockázati Tőkealap Kezelő szakmai együttműködésében 2016. november 24-én az Enterprise Hungary Nonprofit Kft. harmadik alkalommal szervezi meg a Get in the Ring nemzetközi startup versenyt Budapesten.
A Get in the Ring! (GITR) a világ egyik legnépszerűbb nemzetközi startup versenye, mely a befektetőkért való küzdelmet egyedülálló showműsor keretein belül valósítja meg. A GITR versenyzési koncepciója eltér a hagyományos pitch versenyekétől. A regionális döntőbe bejutó 8 startup csapat egy-egy versenyzője a boxmérkőzésekhez hasonlóan léphet be a ringbe, ahol 5 menet alatt kell meggyőzniük a zsűrit arról, hogy az ő vállalkozásuk kínálja az ígéretesebb befektetési lehetőséget.

A versenyre idén 70 startup csapat jelentkezett, 13 közép-kelet európai országból. Az döntőbe bekerült résztvevő nemzetek: lett, osztrák, ukrán, horvát, lengyel, román és magyar. A verseny célja a régió kiemelt startup eseményévé emelni a Get in the Ring! Budapestet.
A zsűriben a startup közösség nemzetközileg elismert szakemberei foglalnak helyet:
• Maris Prii - Startup Wise Guys, operatív vezető. A Startup Wise Guys Észak-Európa legjobb B2B szoftver accelerator programja.
• Max Kelly - Techstars London, ügyvezető. A Techstars a világ legnagyobb globális accelerator programja amely olyan cégekben befektető mint a DigitalOcean, Uber, Classpass, SendGrid, Twilio, Sphero.
• Markus Lang - Pioneers Ventures, ügyvezető. A startupperek körében nálunk is nagyon népszerű osztrák Pioneers Festival szervezőinek befektetési ága, ami korai fázisú startupokra fókuszál.
• Jochem Cuppen - Get in the Ring Foundation, globális igazgató. A Get in the Ring versenysorozat alapítója.
• Katona Bence, Hiventures vezérigazgató-helyettes - HIventures, új állami kockázati tőkealap kezelő.
A Get in the Ring! magyarországi döntőjére 2016. november 24-én az Akvárium Klubban kerül sor, ahol a 8 legígéretesebb startup küzd meg a közép-kelet-európai bajnoki címért. A budapesti esemény nyertese 200.000 eurós befektetési ajánlatot kap és részt vehet a Get in the Ring! Globális Döntőjén, melynek költségét a szervezők állják. Idén a Globális Döntő szervezési jogáért New York és Szingapúr között zajlik küzdelem.

Az esemény fővédnöke Dr. Pálinkás József, a Nemzeti Kutatási, Fejlesztési és Innovációs Hivatal elnöke.
Az Enterprise Hungary a CoGoodwill social startup jótékony szervezettel összefogva az eseményből befolyt teljes összeget egy látáskárosult kislány, az öt éves Pamilerin szemműtétére ajánlja fel.
Jegyek még korlátozott számban elérhetőek a következő linken.
Vegyen részt Ön is a startupok olimpiáján! A szervezők várják a nézőket, eseményen lehetőség nyílik kapcsolatépítésre, befektetőkkel való találkozásra.
A rendezvény támogatója:
Hiventures - A korai fázisú cégek kockázati tőke partnere.
Pallas Athéné Domus Animae Alapítvány (PADA) - az Alapítványt a Magyar Nemzeti Bank alapította.
Nemzeti Kutatási Fejlesztési és Innovációs Hivatal (NKFI Hivatal) - A Hivatal küldetése hogy a kiváló tudományos kutatások támogatásával és az innováció ösztönzésével Magyarország célszerűen használja fel a KFI forrásokat, és ezáltal növelje versenyképességét.
Az Enterprise Hungary-ról
A Get in the Ring! hazai versenyeit 2014-től az Enterprise Hungary Kft. csapata szervezi. Az Enterprise Hungary Nonprofit Kft. (EH) küldetése a hazai innovációs ökoszisztéma (startup és spin-off) fejlesztése, valamint a fiatalok vállalkozóvá válásának ösztönzése. Szervezetünk kiemelt célja a startup utánpótlás katalizálása, ennek érdekében országos szinten különös figyelmet szentelünk a fiatalok vállalkozó kedvének ösztönzésére, a hazai felsőoktatásban születő innovatív ötletek megvalósulásnak támogatására és a már elindult vállalkozások fejlesztésére.
A CoGoodwill szervezetről
A CoGoodwill összeköti a segítségre szorulókat a jóakaratú emberekkel és a társadalmilag felelős vállalatokkal egy olyan platform segítségével, ahol igazi emberi élettörténetek kerülnek előtérbe alapítványok, szervezetek ajánlásával a világ minden részéről azért, hogy együtt szociális problémákra találjanak megoldást. A transzparens, személyre szabott adományozásnak köszönhetően a szervezet tudja kinek mire van szüksége, valamint nyomon követi mi történik a segítségnyújtás után. A CoGoodwill megoldása az Európai Ifjúsági Díj döntősei közé is bekerült, amely óriási nemzetközi elismerés.
(x)
Itt a nagy év végi pezsgőkörkép: ezek a legjobbak 2025-ben, nagy csatában a Törley és a Moet&Chandon
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








