A Digiméter 2020, 2021 és 2022 után immár negyedik alkalommal mérte fel a hazai kis- és középvállalkozások (kkv-k) digitalizációjának szintjét.
Már működik a jó és a rossz adózókat megkülönböztető rendszer a NAV-nál, egyelőre több a jó adózó a kockázatosnál - írja a Figyelő.
- A NAV-ban arra törekednek, hogy a megüresedett helyekre ne vegyenek fel új embert. A régi NAV-ban 23 ezren dolgoztak, de a reformok meghirdetése óta ezrével számolták fel a munkahelyeket, és ennek a folyamatnak még nincs vége.
- Már működik a rossz és jó adózók megkülönböztetése a NAV-on belül. Májusban 190 ezren számítottak jó adózónak és 70 adózót minősítettek kockázatosnak. 370 ezer adózó átlagos besorolást kapott.
- Egyelőre kevesen veszik igénybe azt az opciót, hogy a NAV készítse el az adóbevallásukat.
- A gazdaság szereplői közül sokan nem örülnek annak, hogy a NAV még mindig a legkönnyebben elérhető cégek bünteti az áfacsalások esetén. Tehát ha egy cég legálisan szerzi be a készleteit, de az áru korábbi gazdái közül valaki áfát csalt, a NAV a cégre bűntársra tekint.
- Ennek ellenére a cégek úgy látják, hogy azért volt előrelépés az áfacsalás elleni harcban, de az intézkedések megítélése összességében felemás.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Halál az országúton
- Ha allergiás, akkor erre nagyon figyeljen
- Kempf Zoltán egy időre háttérbe szorítja az influenszerkedést, és megcélozza az olimpiát
- Az oroszoknak még több harci robot kell
- Sakkvilágcsúcsot döntött egy nigériai játékos - videó
- Kínai Nagydíj: Verstappené a Red Bull 100. pole pozíciója