Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) árveréseinek több mint harmada sikeres - közölte a hivatal csütörtökön a sajtó számára.
Már működik a jó és a rossz adózókat megkülönböztető rendszer a NAV-nál, egyelőre több a jó adózó a kockázatosnál - írja a Figyelő.
- A NAV-ban arra törekednek, hogy a megüresedett helyekre ne vegyenek fel új embert. A régi NAV-ban 23 ezren dolgoztak, de a reformok meghirdetése óta ezrével számolták fel a munkahelyeket, és ennek a folyamatnak még nincs vége.
- Már működik a rossz és jó adózók megkülönböztetése a NAV-on belül. Májusban 190 ezren számítottak jó adózónak és 70 adózót minősítettek kockázatosnak. 370 ezer adózó átlagos besorolást kapott.
- Egyelőre kevesen veszik igénybe azt az opciót, hogy a NAV készítse el az adóbevallásukat.
- A gazdaság szereplői közül sokan nem örülnek annak, hogy a NAV még mindig a legkönnyebben elérhető cégek bünteti az áfacsalások esetén. Tehát ha egy cég legálisan szerzi be a készleteit, de az áru korábbi gazdái közül valaki áfát csalt, a NAV a cégre bűntársra tekint.
- Ennek ellenére a cégek úgy látják, hogy azért volt előrelépés az áfacsalás elleni harcban, de az intézkedések megítélése összességében felemás.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


