Az elmúlt években jelentősen átalakult a Magyar Suzuki Zrt. értékesítési struktúrája. 2006-ban például az évi 159 ezer gyártott autó 79%-át exportálták, egy évvel később - a 232 ezerből - már 87%-ot, 2008-ban pedig 92%-ot értékesítettek a határon túl (281 ezerből), ma már csak 20-ból egy, vagyis az autók körülbelül 5%-a kerül a hazai piacra - írja a Napi Gazdaság.
Az esztergomi gyárban készült autók többsége a nyugati és a környező országokba kerül - mondta Ruska Viktória, a vállalat kommunikációs vezetője. Tavaly még az autók 94-95%-át exportálták, a többit a magyar piacon értékesítették. A cég az idei első félévben több mint 85 ezer autót gyártott, ezzel időarányosan tartják magunkat a körülbelül előirányzott 160 ezres éves gyártáshoz.
Az Audi Hungaria Motor Kft., amelynek termékei alapvetően exportra készülnek, a motorgyártásban 32%-os növekedést produkált és 25%-kal több járművet gyártott. A győri gyárban június végéig 876,9 ezer motor és 21,5 ezer jármű készült. A győri vállalkozás 681 milliárd forintos árbevételt ért el az év első hat hónapjában, míg 2009 azonos időszakában 490 milliárd forintot.
A Hankook rácalmási üzemében készült gumiabroncsok meghatározó hányada, 77%-a a nyugat-európai piacokra került az idei év első félévében, a termékek 21%-át Kelet-Európába exportálták, 1%- ukat pedig egyéb piacokra. A gyárban naponta 15-17 ezer gumiabroncs készült, ami 21,6%-kal több, mint a megelőző év hasonló időszakában.
Hamarosan már nem csak a szupergazdagok kiváltsága lesz: ennyibe kerül egy jegy a fapados űrutazásra
A HALO Space tervei szerint 2026-tól kezdődően kereskedelmi repüléseket indít a világűrbe.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Maffiamódszerrel akartak üzletelni, de rajtavesztettek - videó
- Nincsenek szavak arra, amit ez az autós művelt – videó
- Szerződést hosszabbított kapusával a szegedi kézilabdaklub
- Oeconomus kiszámolta, mi az olimpikonná válás ára
- Férfi vízilabda ob I: szépített az alsóházi párharcban a Miskolc
- Dráma Donald Trump bírósági tárgyalása előtt