A cégbírósági bejegyzés szerint novemberben tulajdonost cserélt a Rothschild üzletlánc (Rothschild Kft.) és ezzel egy időben nevet is változtatott. Az új cég Belvárosi-Szupermarket Élelmiszerkereskedelmi Kft. lett, tulajdonosa pedig Zoltay József -írja a Napi Gazdaság.
Az öt élelmiszerüzletből álló, a szakma "gyöngyszemének" tartott Rothschild-láncot 1991-ben Rothschild Péter alapította, üzleteiben olyan termékeket (például kóser élelmiszereket) lehetett megvásárolni, amelyek nem voltak jellemzőek a nagy hálózatokra. A forgalmát tekintve nagyjából 2 milliárdos vállalkozás 10 millió forint körüli nyereséget termelt.
A Napi Gazdaság információi szerint a Rothschild eladásáról egyetlen nagy cég sem tudott, pedig a lánc eladósorba kerülése a nagyokat is érdekelte volna, hiszen üzletei a legforgalmasabb helyeken -leginkább Budapest belvárosában- működnek.
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








