Ez nagyot fog szólni! Rászoktatják a kínaiakat és dől a lé!

Pénzcentrum
2009. november 24. 18:02

Napjaink egyik legnagyobb üdítőital gyártója, a Coca-Cola a háromszorosára kívánja fokozni az eladásait a világ legnépesebb országában. A cég - amellett, hogy számos palackozóüzemet hozna létre -, meghatszorozná a saját márkás hűtők számát a kereskedelmi egységekben, a szórakozóhelyeken és az éttermekben.

A cég felmérése szerint a kínai középosztály megerősödése új piacot nyithat az üdítőital-gyártó termékei előtt. Doug Johnson, a Coca-Cola kínai kirendeltség-vezetője a disztribúciós problémák áthidalását egy óriási promóció megvalósításában látja.

"A kínai átlagemberekkel meg kell ismertetni a termékeket, majd könnyen hozzáférhetővé kell tenni azokat. A következő 10 évben közel ötmillió kereskedelmi egységben helyezzük el a cég márkanevével ellátott hűtőinket."

Az eladások növelése érdekében tett erőfeszítések másik jelentős eleme a palackozóüzemek számának növelése. Az elnök a befektetők előtt tartott előadásában kifejtette, hogy ezzel a lépéssel az iparági átlagot meghaladó mértékben növekedhetnek és 2020-ra megháromszorozódhatják a kínai eladásaikat.

A gyártó Indiára és más fejlődő országokra is kiveti a hálóját. Számításaik szerint a vállalat teljes növekedésének 60 %-áért ezek a piacok felelhetnek a következő évtizedben.

NAPTÁR
Tovább
2021. szeptember 17. péntek
Zsófia
37. hét
Szeptember 16.
Az ózon világnapja
Szeptember 16.
A hangzáskultúra napja
KONFERENCIA
Tovább
Sustainable World 2021
Fenntartható befektetések, piaci lehetőségek: varázsszó az ESG
EZT OLVASTAD MÁR?