Új sportszerlánc készül a magyar piacra. A francia Koodza Tökölön, Érden és Hatvanban nyitja első magyarországi áruházait -írja a Világgazdaság.
Az új lánc a Decathlon-tulajdonoshoz tartozik, és alacsony működési költségei révén jelentősen olcsóbb lehet versenytársainál.
A tervek szerint 2010-ben nyolc-kilenc, két év múlva további öt-hat ilyen, általában ezer négyzetméteres egységet adnak át, és a kisebb városokat -Baja, Mohács, Salgótarján- is megcélozzák.
Érdekes ugyanakkor, hogy tudatosan elkerülik Budapest belterületét: ott egyrészt ritka az egyben kivehető ekkora szabad terület, másrészt az alacsony árszint miatt nem lehetne kigazdálkodni a bérleti díjat.
Az anyavállalat Decathlon is folytatja a hálózatbővítést: idén Kecskeméten, Szombathelyen, Dunaújvárosban és Maglódon nyílik új sportáruház.
Itt a nagy év végi pezsgőkörkép: ezek a legjobbak 2025-ben, nagy csatában a Törley és a Moet&Chandon
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








