25 °C Budapest

Giga veszteség a No.1. drogériánál

2009. október 5. 12:00

A német drogéria-lánc az előző üzleti évben 52 millió eurós (13,9 milliárd forint) veszteséget produkált Németországban, a megelőző év 33 milliós vesztesége után.

A korábbi években szinte kivétel nélkül nyereséget produkáló Schlecker két egymást követő évet is veszteséggel zárt. 2000-ben még 118 millió eurós üzleti eredménnyel büszkélkedett a cég.

A német drogéria-piacon évek óta éles verseny folyik piaci részesedések növeléséért, elsősorban a Schlecker, a dm és a Rossmann között. Az Európában piacvezető Anton Schlecker cége 7,42 milliárdos forgalmával az első helyen áll, őt követi a dm 4,71 milliárddal, majd a Rossmann 3,85 milliárd euróval.

Üzleti stratégiája középpontjában az elmúlt években a hálózatbővítés állt, ennek megfelelően ma már Németország mellett Ausztriában, Hollandiában, Belgiumban, Luxemburgban, Franciaországban, Spanyolországban, Olaszországban, Csehországban, Magyarországon, Lengyelországban és Dániában is találhatók Schlecker üzletek.

NAPTÁR
Tovább
2021. szeptember 25. szombat
Eufrozina, Kende
38. hét
KONFERENCIA
Tovább
Sustainable World 2021
Fenntartható befektetések, piaci lehetőségek: varázsszó az ESG
EZT OLVASTAD MÁR?