6 °C Budapest

Giga veszteség a No.1. drogériánál

2009. október 5. 12:00

A német drogéria-lánc az előző üzleti évben 52 millió eurós (13,9 milliárd forint) veszteséget produkált Németországban, a megelőző év 33 milliós vesztesége után.

A korábbi években szinte kivétel nélkül nyereséget produkáló Schlecker két egymást követő évet is veszteséggel zárt. 2000-ben még 118 millió eurós üzleti eredménnyel büszkélkedett a cég.

A német drogéria-piacon évek óta éles verseny folyik piaci részesedések növeléséért, elsősorban a Schlecker, a dm és a Rossmann között. Az Európában piacvezető Anton Schlecker cége 7,42 milliárdos forgalmával az első helyen áll, őt követi a dm 4,71 milliárddal, majd a Rossmann 3,85 milliárd euróval.

Üzleti stratégiája középpontjában az elmúlt években a hálózatbővítés állt, ennek megfelelően ma már Németország mellett Ausztriában, Hollandiában, Belgiumban, Luxemburgban, Franciaországban, Spanyolországban, Olaszországban, Csehországban, Magyarországon, Lengyelországban és Dániában is találhatók Schlecker üzletek.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2025. december 11. csütörtök
Árpád
50. hét
December 11.
Nemzetközi hegynap
Ajánlatunk
EZT OLVASTAD MÁR?