15 °C Budapest

Giga veszteség a No.1. drogériánál

2009. október 5. 12:00

A német drogéria-lánc az előző üzleti évben 52 millió eurós (13,9 milliárd forint) veszteséget produkált Németországban, a megelőző év 33 milliós vesztesége után.

A korábbi években szinte kivétel nélkül nyereséget produkáló Schlecker két egymást követő évet is veszteséggel zárt. 2000-ben még 118 millió eurós üzleti eredménnyel büszkélkedett a cég.

A német drogéria-piacon évek óta éles verseny folyik piaci részesedések növeléséért, elsősorban a Schlecker, a dm és a Rossmann között. Az Európában piacvezető Anton Schlecker cége 7,42 milliárdos forgalmával az első helyen áll, őt követi a dm 4,71 milliárddal, majd a Rossmann 3,85 milliárd euróval.

Üzleti stratégiája középpontjában az elmúlt években a hálózatbővítés állt, ennek megfelelően ma már Németország mellett Ausztriában, Hollandiában, Belgiumban, Luxemburgban, Franciaországban, Spanyolországban, Olaszországban, Csehországban, Magyarországon, Lengyelországban és Dániában is találhatók Schlecker üzletek.

Páratlan fotó dokumentációval illusztrált napló került elő a Don-kanyarból (x)

Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.

Itt a díjnyertes fiatal vállalkozó újabb nagy dobása (X)

Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.

Ilyen modellben még soha nem szerveztek ekkora rendezvényt (x)

Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.

Zsongtak és tolongtak a vevők a magyar Kickstarteren: rengetegen csaptak le erre az egyedülálló termékre

Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.

NAPTÁR
Tovább
2024. április 19. péntek
Emma
16. hét
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
GEN Z Fest 2024
Gyere el akár INGYEN a Z generáció tavaszi eseményére!
Retail Day 2024
Merre tovább, magyar kiskereskedelem?
EZT OLVASTAD MÁR?
CSOK Plusz - hírek, tudnivalók
A legfontosabb hírek, elemzések, és a részletszabályok a 2024-től elérhető CSOK Plusz-ról.
Most nem