Egy amerikai vállalkozás olyan repülőjáratokat indít, amelyeken extra kényelemben utazhatnak az állatok. A gazdiknak azonban tilos felszállniuk a gépre.
Pet Airways - Kisállat Légitársaság: ez a neve annak a vállalkozásnak, amely az állatok légi szállítását szeretné egyszerűbbé tenni.
Az alapítók, Dan Wiesel és Alysa Binder fejében akkor született meg az ötlet, amikor az Egyesült Államok egyik végéből a másikba költöztek, és Zoé nevű terrierjüknek a repülőgép rakterébe zárva kellett végigszenvednie az utat.
A légitársaság idén július 14-én kezdi meg működését, egyelőre öt város -New York, Chicago, Washington, Denver és Los Angeles- között. A jegyárak egységesen 149 dollárba, azaz nagyjából 34 ezer forintba kerülnek, de a gyakrabban repülők különböző kedvezményeket kapnak, csak úgy, mint a normál légitársaságoknál: Csak költsd a pénzt, és repülhetsz!
A Pet Airways garantálja, hogy kedvencünknek fejedelmi bánásmódban lesz része: a fedélzeten, kényelmes párnákon utazhat, mindig friss a levegő, több fős személyzet gondoskodik a megfelelő ellátásról. Ráadásul a gépek mindig este repülnek, amikor nyugodtabbak az állatok. Egyelőre azonban csak kutyák és macskák utaztatásával foglalkoznak, de hüllők, madarak és malacok szállítását is tervezik.
Itt a nagy év végi pezsgőkörkép: ezek a legjobbak 2025-ben, nagy csatában a Törley és a Moet&Chandon
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








