Itt a nagy év végi pezsgőkörkép: ezek a legjobbak 2025-ben, nagy csatában a Törley és a Moet&Chandon
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
A parlament elé került az elektronikus tértivevényről szóló javaslat, amely 2010 júliusától kötelezővé teszi a hivatali és peres ügyekben az elektronikus ügyintézés alkalmazását. Az Igazságügyi és Rendészeti Minisztérium elvileg már az idén nyáron bevezette volna a rendszert, de a jogszabálytervezet csak mostanra készült el.
A rendszer az Ügyfélkapun keresztül fog működni, lényegében a hivatalos dokumentum elérése előtt vissza kell igazolni, hogy a címzett az iratot átvette. Első körben a vállalkozások számára teszik kötelezővé a bírósági ügyekhez kapcsolódó dokumentumkezelést, ha ügyükben előírás a jogi képviselet.
Az ügyvédeknek már most is alkalmazniuk kell az elektronikus ügyintézést a cégeljárások során. A vállalkozásokat az Ügyfélkapun keresztül értesítik, hogy üzenetük érkezett. Ha nem reagálnak, akkor 5 napon belül újra próbálkoznak, majd ezt követően elolvasottnak kell tekinteni a megküldött dokumentumokat.
Az elektronikus eljárást a közbeszerzésekre is kiterjesztik, az ajánlatkérőnek a honlapján kell közzétennie a szükséges nyomtatványokat, melyek az ajánlattételhez szükségesek. Az még kérdéses, hogy a nyomtatványok elektronikusan is kitölthetően lesznek-e, vagy szkennelni kell azokat.
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.


