A brit Wrapit nevű internetes nászajándék kereskedő vállalkozás fizetésképtelensége miatt, számos friss házas nem juthat hozzá a vendégek által megrendelt és kifizetett nászajándékokhoz. A cég ellen tart a hivatalos vizsgálat, az első becslések szerint a veszteség elérheti a 3,5 millió fontot (egymilliárd forintot) is.
A napokban megérkeztek a revizorok a Wandsworth-ban bejegyzett társasághoz, ahol elkezdték megvizsgálni a fizetésképtelenséget kiváltó okokat. A vállalkozás nyolc éve működik és a kezdeti években folyamatos növekedést produkáltak, de az utóbbi időben fizetési nehézségek jelentkeztek, ami a jelenlegi eladósodáshoz vezetett.
A cég szerint a forgalom csökkenését követően az utolsó döfés az volt, amikor a számlavezető pénzintézet megszüntette a cég hitelkeretét, ezzel az utolsó szalmaszálnak tekintett kapaszkodó is megszűnt. A hitelintézetet olyan vádak is értek a felháborodott ügyfelek részéről, hogy ezzel hozzájárultak a cég csődjéhez, de a bank a szabályoknak megfelelően járt el és cáfolja ezeket a felvetéseket.
A cégvezető felvette a kapcsolatot az ügyfelekkel és mindenkinek jelezte, hogy amíg a vizsgálat tart, addig nem tudják teljesíteni az ajándéktárgyak átadását. Az ellenőrök szerint ez azért is nehéz lenne, mert a vállalat készletei meg sem közelítik a ki nem szállított mennyiséget. A vásárlók közül többen is perben állnak a céggel és az ajándéktárgyak helyett kártérítést követelnek.
A vizsgálatok lezárásáig a visszatérítéseket is szüneteltetik, megpróbálják összesíteni, hogy mennyi vagyona maradt a vállalkozásnak. A vásárlók türelme fogytán van, az ifjú házasok pedig rendkívül felháborítónak tartják a történteket. Bár nem minden ajándékot használnának a mindennapokban, de a tárgyakról az a személy jutna eszükbe, akitől az esküvőjükön kapták. A károsultak elmondták, hogy a brit egy óvatos nép, de a nászajándékokra még ők sem kötöttek biztosítást.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Önálló fővárosi listát állít a Momentum – mutatjuk a jelölteket
- Ismét emelkedtek a casco-díjak, az ügyfelek is egyre óvatosabbak
- Kizuhant egy kisgyerek egy emeletes ház ablakából Budapesten
- Magyar győzelemmel avatták fel a vadonatúj Alba Arénát
- Nagyobb repülők közlekednek Debrecen és München között
- Még sajátjait sem engedi külföldre utazni a Kreml