A Szentkirályi Magyarország Kft. szentkirályi üzemében ezentúl helyben palackozzák a hazai boltok polcaira kerülő termékeket.
A társaság közlése szerint a hazai kiskereskedelmi forgalom visszaesése ellenére 21 százalékkal növelte forgalmát a siófoki Sió-Eckes (SE) Kft. az idei év első fél évében - tudósít a Világgazdaság.
A cég, amely a német Eckes-Granini tulajdonában van 25 százalékos értékbeni aránnyal, továbbra is vezető pozíciót birtokol a gyümölcslépiacon, sőt a Szentkirályi márka forgalmazásával az ásványvízágazatban is meghatározó szerepet tölt be.
A társaság nemrégiben kezdte meg az idei feldolgozási szezont, kajszi- és őszibarackot, körtét, szilvát, szőlőt, almát és paradicsomot használ fel. Megítélésük szerint az idei gyümölcstermési kilátások jók, ugyan a felvásárlási árak alacsonyabban a tavalyinál, azonban nem érték el a két évvel ezelőtti szintet.
Az SE várhatóan majd 17 ezer tonna nyers gyümölcsöt vesz át, ebből az egy évvel korábbinál 50-60 százalékkal több gyümölcsvelőt készít. Továbbra is a két alaptermékre, a Sióra és a Hohes C-re kívánnak koncentrálni. A vezetés szerint fennáll annak a veszélye, hogy a diszkonthálózatok terjeszkedése miatt a külföldi márkák kiszorítják a hazai termékeket, azonban az SE termékei egy kivételével mindegyik láncban megtalálhatóak.
A cég pozícióit az a megállapodás is segíti, amely két éve jött létre a Szentkirályi Ásványvíz (SZÁ) Kft.-vel. Az idei évtől pedig az SE átvette a Bomba! energiaital értékesítését is a Büki Üdítő Kft.-től.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


