Válaszold meg kérdéseinket és mutasd meg nekünk, mit tudsz a Pepsi a múltjáról és jelenéről, na és persze a nagyvállalat világhírű kólájáról! Készen állsz a...
A társaság közlése szerint a hazai kiskereskedelmi forgalom visszaesése ellenére 21 százalékkal növelte forgalmát a siófoki Sió-Eckes (SE) Kft. az idei év első fél évében - tudósít a Világgazdaság.
A cég, amely a német Eckes-Granini tulajdonában van 25 százalékos értékbeni aránnyal, továbbra is vezető pozíciót birtokol a gyümölcslépiacon, sőt a Szentkirályi márka forgalmazásával az ásványvízágazatban is meghatározó szerepet tölt be.
A társaság nemrégiben kezdte meg az idei feldolgozási szezont, kajszi- és őszibarackot, körtét, szilvát, szőlőt, almát és paradicsomot használ fel. Megítélésük szerint az idei gyümölcstermési kilátások jók, ugyan a felvásárlási árak alacsonyabban a tavalyinál, azonban nem érték el a két évvel ezelőtti szintet.
Az SE várhatóan majd 17 ezer tonna nyers gyümölcsöt vesz át, ebből az egy évvel korábbinál 50-60 százalékkal több gyümölcsvelőt készít. Továbbra is a két alaptermékre, a Sióra és a Hohes C-re kívánnak koncentrálni. A vezetés szerint fennáll annak a veszélye, hogy a diszkonthálózatok terjeszkedése miatt a külföldi márkák kiszorítják a hazai termékeket, azonban az SE termékei egy kivételével mindegyik láncban megtalálhatóak.
A cég pozícióit az a megállapodás is segíti, amely két éve jött létre a Szentkirályi Ásványvíz (SZÁ) Kft.-vel. Az idei évtől pedig az SE átvette a Bomba! energiaital értékesítését is a Büki Üdítő Kft.-től.
Itt a nagy év végi pezsgőkörkép: ezek a legjobbak 2025-ben, nagy csatában a Törley és a Moet&Chandon
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








