Jó termésre számít a Sió-Eckes

Pénzcentrum
2008. július 11. 08:15

A társaság közlése szerint a hazai kiskereskedelmi forgalom visszaesése ellenére 21 százalékkal növelte forgalmát a siófoki Sió-Eckes (SE) Kft. az idei év első fél évében - tudósít a Világgazdaság.

A cég, amely a német Eckes-Granini tulajdonában van 25 százalékos értékbeni aránnyal, továbbra is vezető pozíciót birtokol a gyümölcslépiacon, sőt a Szentkirályi márka forgalmazásával az ásványvízágazatban is meghatározó szerepet tölt be.

A társaság nemrégiben kezdte meg az idei feldolgozási szezont, kajszi- és őszibarackot, körtét, szilvát, szőlőt, almát és paradicsomot használ fel. Megítélésük szerint az idei gyümölcstermési kilátások jók, ugyan a felvásárlási árak alacsonyabban a tavalyinál, azonban nem érték el a két évvel ezelőtti szintet.

Az SE várhatóan majd 17 ezer tonna nyers gyümölcsöt vesz át, ebből az egy évvel korábbinál 50-60 százalékkal több gyümölcsvelőt készít. Továbbra is a két alaptermékre, a Sióra és a Hohes C-re kívánnak koncentrálni. A vezetés szerint fennáll annak a veszélye, hogy a diszkonthálózatok terjeszkedése miatt a külföldi márkák kiszorítják a hazai termékeket, azonban az SE termékei egy kivételével mindegyik láncban megtalálhatóak.

A cég pozícióit az a megállapodás is segíti, amely két éve jött létre a Szentkirályi Ásványvíz (SZÁ) Kft.-vel. Az idei évtől pedig az SE átvette a Bomba! energiaital értékesítését is a Büki Üdítő Kft.-től.

Páratlan fotó dokumentációval illusztrált napló került elő a Don-kanyarból (x)

Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.

Itt a díjnyertes fiatal vállalkozó újabb nagy dobása (X)

Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.

Ilyen modellben még soha nem szerveztek ekkora rendezvényt (x)

Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.

Zsongtak és tolongtak a vevők a magyar Kickstarteren: rengetegen csaptak le erre az egyedülálló termékre

Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2024. április 25. csütörtök
Márk
17. hét
Április 25.
Malária világnap
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
GEN Z Fest 2024
Gyere el akár INGYEN a Z generáció tavaszi eseményére!
Retail Day 2024
Merre tovább, magyar kiskereskedelem?
EZT OLVASTAD MÁR?
Pénzcentrum  |  2024. április 24. 21:11
GEN Z Fest 2024
Pénzről, bátran. Techről, tudatosan. Jövőről, őszintén.
Most nem