600 millió forintos kapacitásbővítést tervez jövőre a Sió-Eckes Kft. Siófokon, hiszen a piacvezető pozíció megtartása érdekében bővíteniük kell a klasszikus gyümölcslé kategóriát - tudósít a Világgazdaság.
A középtávú tervek között szerepel még az is, hogy bioitalokat vezessenek be, egyelőre azonban még nem áll rendelkezésre megfelelő mennyiségű magyar bioalapanyag - véli Fazekas Endre, a vállalat ügyvezető igazgatója.
A társaság portfolióbővítés céljából átvette a Szentkirályi Ásványvíz, idén januártól pedig a Bomba! energiaital forgalmazását. Az idei évre 20 milliárd forintos árbevételt terveznek, tavaly a Sió-Eckes Kft. árbevétele 20 százalékkal, 17,6 milliárd forintra emelkedett az előző évhez képest.
Fazekas azonban elmondta, hogy a hazai gyümölcsalapanyagok drágulása, az energia-áremelések, valamint az egyes gyümölcs-sűrítmények beszerzési árának emelkedése közel 200 millió forintos többletköltséget okozott a vállalatnak, melyet azonban az erős piaci verseny miatt nem lehetett érvényesíteni az árakban. Az eddigi sikeres működés mögött elsősorban a promóciós politika, az új termékek sikeres bevezetése, valamint a PET-palackos italok forgalombővülése áll.
Szakértők szerint azonban a piacon átrendeződés várható, hiszen egyre nagyobb piaci részesedést tudhat magának a Coca-Cola Cappy üzletága, megjelent a Tropicana, amely a Fővárosi Ásványvíz és Üdítőipari Zrt. márkája. Mindemellett várható, hogy idén 30 százalékos részesedést szereznek a kiskereskedelmi hálózatok saját márkás gyümölcslevei is.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Juhász Péter lesz Szentgyörgyvölgyi Péter kihívója az V. kerületben
- Világháborús gránátra futott a kombájn Szerencsnél
- Washingtonból hívták telefonon Izraelt
- Az ukrán elnök megölését tervezték lengyel-orosz összefogással
- Ukrajna érdemrenddel tünteti ki Alain Delont
- Máris itt a Kínai Nagydíj - sport a tévében