Itt a nagy év végi pezsgőkörkép: ezek a legjobbak 2025-ben, nagy csatában a Törley és a Moet&Chandon
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
Sok magyar vállalkozás látja Romániában a boldogulás útját, mely keleti szomszédunk gazdasági növekedése mellett a kedvezőbb adórendszerrel magyarázható - írja a Magyar Nemzet.
Az alig 2%-os magyar növekedéssel szemben Románia gazdasága évi 6%-os gyorsulást produkál, kedvezőbb az adórendszer és valóban vállalkozásbarát a hivatali ügyintézés. Szomszédunknál az áfa, szja és a társasági nyereségadó kulcsa egyaránt 16%-os, a legfeljebb 100 ezer eurós forgalommal működő, illetve 9 alkalmazottnál kevesebbet foglalkoztató társaságok adóterhe azonban mindössze 2,5%, ráadásul a cégautók áfája is visszaigényelhető.
Ennyi előny mellett természetesen vannak negatívumok is, a munkaerő ugyanis napról napra drágul Romániában és jelentős a szakemberhiány. A lap által megkérdezett cégvezetők mindezek ellenére egyértelműen úgy nyilatkoztak, hogy Románia egy élhető ország társaságaik számára.
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.


