Az elmúlt évek során megváltozott vásárlói szokásokhoz és lehetőségekhez a legnagyobb, közvetlen értékesítéssel foglalkozó vállalatok is alkalmazkodnak, egyre inkább teret nyer az internetes elérhetőség is - olvasható a Világgazdaságban.
A Direkt Értékesítők Szövetségének adatai szerint a tavalyi évben Magyarországon 201 millió dolláros forgalmat bonyolított le több mint 194 ezer értékesítő. A közvetlen értékesítést napjainkban még a legnagyobb cégeknél is az online kereskedés váltja fel, illetve egészíti ki.
Az Európai Közvetlen Értékesítők Szövetségének (FEDSA) adatai szerint a direkt értékesítés forgalma évről évre emelkedik, azonban a bővülés dinamikája elmarad a néhány évvel ezelőtt tapasztalttól. 2002-2003 során egy év alatt 1036 millió euróval emelkedett Európa értékesítése, a 2005-2006-os értékesítés bővülése már csupán 665 millió eurót tett ki.
A piaci szereplők vélekedése szerint azzal, hogy az online elérhetőség ellenére csak a forgalmazókon keresztül lehet terméket vásárolni, nem kerülnek versenyhátrányba a többi céghez képest. Véleményük szerint ugyanis a marketingkommunikációt, a reklámokat a személyes ismerős ajánlása váltja fel, ez pedig sokkal hatásosabb a hirdetéseknél.
Itt a nagy év végi pezsgőkörkép: ezek a legjobbak 2025-ben, nagy csatában a Törley és a Moet&Chandon
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








