Nem is volt olyan régen, amikor úgy tűnt, a McDonald's birodalom hanyatlóban van. Az eladások csökkentek, és az új termékek nem voltak túl népszerűek a bevezetés után. Ráadásul az aktivisták és táplálkozástudósok egyértelműen az ilyen gyorséttermeket tették felelőssé az amerikai társadalom rohamos hízásáért. De a legújabb termékeknek, az ügyes vezetésnek, és a megfelelő marketingnek köszönhetően újraéledni látszik a McDonald's.
A szakemberek számára meglepő fordulat volt, hogy az újjáéledés mellett a nemzetközi sikerek is egyre jelentősebbek. A fellendülés valószínűleg az új termékeknek köszönhető, mint például a különböző kávék, és saláták, ami jelentősen megnövelte a bevezetés óta a forgalmat. Úgy tűnik kis késéssel ugyan, de a McDonald's felismerte az egészséges táplálkozásban rejlő potenciált.
Az iraki helyzet miatti amerikaellenesség sem volt hatással az eladásokra, Ázsiában 12,4 százalékkal nőttek a bevételek, Afrikában és Európában pedig 6,1 százalékkal. Az étteremlánc viszont még mindig sebezhető a táplálkozási kérdéseket tekintve, mivel a kínált ételek továbbra is felelősek lehetnek a gyerekek elhízásáért, és a McDonald's jelentősen le van maradva a versenytársakhoz képest az éltelek egészségesebb elkészítésének bevezetésében.
Bár az tény, hogy eddig is már számos újítást vezettek be ennek érdekében, mint a saláták, a gyümölcsök, joghurtok árusítása, és olyan szendvicsek elkészítése, amiben grillezett húsok vannak, és nem olajban sültek. Habár még mindig a sült krumpli, a hamburger és a kóla a leginkább kínált termék, azért egyre több választási lehetősége van annak aki betér egy gyorsétterembe.
A folyamatos külföldi terjeszkedés mellett egyre több figyelmet szentel a vezetés az amerikai éttermek felújítására, és megnövelték a nyitva tartást is, így próbálva visszacsábítani az elpártolt vevőket. Az étteremlánc vezetősége azt is felismerte, hogy igenis figyelembe kell venni a vevők reklamációit, és e szerint igyekeznek kialakítani a további fejlődési utat.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
A nemrégiben alkalmazott változtatásokkal, és az egészséges ételek egyensúlyának növelésével olyan csoportokat is kezdenek magukhoz vonzani az éttermek, akik eddig be nem tették volna a lábukat egy McDonald's-ba, így nincs kizárva, hogy a korábbi vevők visszacsábítása mellett jelentősen növelhető az eladások száma a következő időszakban.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Meghívó (x)
XXVII. közgyűlését tartja az MGYOSZ
-
Műtárgyak, mint befektetés: trend vagy lehetőség? (x)
Rolex és Vaszary uralják ma az értékkövető piacot
Portfolio Gen Z Fest 2025


