Az eredetileg tervezett 100 helyett 300 vállalkozás kapott támogatást a legutóbbi munkahelyi képzést szolgáló uniós pályázaton. Legközelebb augusztusban igényelhetnek a vállalkozások uniós pénzt, humánerőforrás-fejlesztésre - olvasható a Magyar Hírlapban.
A közép-magyarországi régióban összesen 111 pályázó részesült 826 millió forint támogatásban, a konvergencia-régiókban pedig formailag megfelelő pályázó támogatásban részesült, a 216 vállalkozó 1,1 milliárd forintot költhet munkahelyi képzésekre.
A Humánerőforrás-fejlesztési operatív program (HEFOP) keretein belül meghirdetett pályázatok összegét duplájára kellett emelni a hatalmas érdeklődés miatt, amely mértékét jelzi, hogy már az első nap során a keretet meghaladó igénylés érkezett be.
Nemes Szilárd, a HEFOP-iroda munkatársa szerint céges képzések támogatására legközelebb augusztus végén lesz majd kiírás. Erre a célra mintegy 3 milliárd forintot különítettek el, amely közel 110 projekt finanszírozására lehet elegendő.
Az igényelhető támogatás, illetve a szükséges önrész mértéke attól függ, hogy hol végzi tevékenységét a szóban forgó vállalkozás. A munkahelyi képzésekre Közép-Magyarországon 75, a konvergencia-régiókban 80 százalékos támogatás igényelhető. Hátrányos helyzetűek képzése esetén az arány 85, illetve 90 százalékra emelkedhet.
Itt a nagy év végi pezsgőkörkép: ezek a legjobbak 2025-ben, nagy csatában a Törley és a Moet&Chandon
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








