A fennakadást sorompóhiba okozta, amely miatt számos járat kimaradt vagy csak részben közlekedett.
2018. szeptember végétől 2019 júniusáig 35 Televonat közlekedett 9794 utassal, 66 százalékos kihasználtsággal; átlagosan minden hatodik Televonaton tízből kilenc ülőhelyen utaztak. Az értékesített jegyek 70 százalékát online vásárolták. A járat a nyári szünidőben nem közlekedik.
Televonattal az első indulástól (2018. szeptember 30.) az idei tanév utolsó vonatáig (június 10.) eltelt mintegy háromnegyed év alatt Debrecenből Budapestre közel 5400-an, míg Nyíregyházáról a fővárosba körülbelül 4400-an utaztak - írja közleményében a MÁV. Az értékesített menetjegyek 70 százalékát online, 20 százalékát pénztárban, 7 százalékát a Vonatinfó alkalmazáson keresztül, 3 százalékát pedig automatából vásárolták.
A megközelítőleg azonos idősávban közlekedő InterCity-k vizsgált járatain utazók száma összességében 2 százalékkal csökkent, ugyanakkor a Televonatot választó 9794 utast hozzászámítva a vizsgált időszakban és viszonylatokon utazók száma együttesen 32 százalékkal nőtt, azaz más közlekedési módról sikerült utasokat vonzani a modern FLIRT motorvonatból összeállított Televonatokra. A tervek között szerepel, hogy a Televonat-rendszert a vasúttárság további vonalakon is bevezeti a jövőben. Ennek a vizsgálata jelenleg folyamatban van.

Ez kellett még a hosszú hétvége előtt: lehalt a fizetési rendszer, nehézkes a jegyvásárlás utazáshoz
Akadozik az OTP Simple kártyás fizetés a MÁV-alkalmazásban és az Elvira-rendszerben, a szolgáltató megkezdte a hiba elhárítását
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


