Hatalmas vasútfejlesztés jöhet a Balatonnál: lényegesen rövidülhet a menetidő
Német mozdonyok állhatnak szolgálatba a Balatonnál, amellyel lényegesen javulhat a vasúti közlekedés.
Német mozdonyok állhatnak szolgálatba a Balatonnál, amellyel lényegesen javulhat a vasúti közlekedés.
A mozdonyflotta megújítására azért van szükség, hogy növeljék a járművek megbízhatóságát és könnyebb legyen tartani a menetrendet.
Szerencsére senki nem sérült meg, ám a pályaudvar közlekedése természetesen alaposan felborult.
Vízkeresztig járt volna, de már január 4-én megállt a 431 095-ös feldíszített villamos mozdony.
Az ukrán hálókocsikból álló Transcarpathia nemzetközi gyorsvonat ezentúl naponta közlekedik Budapest és Kijev között.
Hamarosan akár 20 új kínai mozdony is jöhet Magyarországra a MÁV-hoz, viszont a beruházás nem olcsó.
Ma hajnalban, a Keleti pályaudvaron egy alacsony sebességgel haladó mozdony egy tengellyel kisiklott a pályáról.
Szombaton a magyar vasútnál több súlyos meghibásodás történt:három mozdony robbant le.
Az állami vasúttársaság a nyár végén lényegében teljesen összeomlott.
Továbbra is súlyos problémákkal küzd a MÁV, mint ahogy arról beszámoltunk, a napokban kigyulladt és teljes terjedelmében kiégett egy motorvonat a Hajdú-Bihar vármegyei Vámospércsen. A szerelvény a vasútállomáson gyulladt ki.
Egy ember súlyosan, négy pedig könnyebben sérült meg a balatonfüredi vasútállomáson, ahol egy mozdony ütközött össze egy személyvonattal.
A kiöregett V43-as mozdonyok helyére új, 200 kilométer/órás sebességű járművek jöhetnek.
Vasúti eszközök és gabona szállítására egyaránt alkalmas a Jelzőőr Kft. legújabb, Búvár névre hallgató, normál nyomtávú mozdonya. A vasúttársaság mozdonyainak száma az ötezer literes tankkal rendelkező járművel immár háromra emelkedett.
Ezt a vonalat érinti.
Ne rutinból közlekedj.
Ez minden utast érint.
Ezek a magyarok nem jártak jól...
Most a villanymozdonyok átlagosan 39,9, a dízelek 40,2 évesek.
Mindig van valami...
Ne megszokásból közlekedj.