A Linkedinen jelentették be az örömhírt, hogy a Time Out Market, a világ számos nagyvárosában már bizonyított gasztro piac hamarosan megérkezik Magyarországra.
A júniusi adatok azt mutatják, hogy dinamikus ütemben emelkedik a vendégéjszakák száma az országban, 500 ezer vendég csaknem másfél millió vendégéjszakát töltött el hazai szálláshelyeken - mondta Guller Zoltán, a Magyar Turisztikai Ügynökség vezérigazgatója legfrissebb podcastjában.
Megjegyezte, a korábbi adatokhoz képest sokan hiányoznak még, de az látszik, hogy az egy hónappal korábbihoz viszonyítva ötször annyi turistát számoltak, főleg vidéken, és szépen alakulnak a júliusi foglalások is. Hozzátette, a turisták az elmúlt egy hónapban alapvetően a Balatont keresték fel, a külföldi vendégek száma is jelentősen megnőtt. A budapesti repülőtér adatai szerint átlagosan, június vége felé már 70 gép szállt le- és fel egy napon, előfordult, hogy egy gépen száznál is több utas volt, a gépek töltöttsége folyamatosan növekszik.
Guller Zoltán beszélt arról, hogy a belföldi turizmust segítő Széchenyi Pihenő Kártya (Szép-kártya) adóterhét a kormány csökkentette, aminek hatására nőtt a feltöltés. Az első hat hónapban a Szép-kártyákra feltöltött összeg több mint 154 milliárd forintot tett ki, és jó esély van arra, hogy több mint 300 milliárd forint legyen rajtuk az idén.
A vezérigazgató elmondta, az első hat hónapban több mint 90 milliárdot használtak fel a Széchenyi Pihenő Kártyákról, ez 20 százalékkal több az előző év első hat hónapjában felhasznált összegnél. Az országban mintegy 2 millió Szép-kártya birtokos van, az első félévben alapvetően éttermekben, munkahelyi étkezdékben használták a Szép-kártyákat, több mint 71 milliárd forintot költöttek erre a célra, 11 milliárd forintot szálláshelyeken, 8 milliárd forintot szabadidős szolgáltatásokra fordítottak.
A Széchenyi Pihenő Kártyákon 2020. június végéig az idei feltöltésekkel és a korábbi maradványokkal több mint 162 milliárd forint elköltendő összeg van - ismertette. Guller Zoltán hangsúlyozta, hogy el kell fogadni az emberi élet védelmében a korlátozásokat. Az augusztus 20-ai tűzijáték elmaradásával kapcsolatban azt mondta, a rakétákat megvették, ezek megvárják a következő évet, amikor a remények szerint lesz tűzijáték.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Több ezer aranyrúdnak veszett nyoma - komoly fejlemény az ügyben
- Baj van egyes önvezető autókkal - eláruljuk, hogy mi
- Új sebességre kapcsolt a YouTube a reklámblokkolók üldözésében
- Sárkány, Krokodil és Ragyogás – ezek lehetnek a pusztító izraeli bosszúállók
- Egyre több település vezeti be a fizetős parkolást a Balatonnál
- Aki orvoshoz megy, ingyen utazhat – de kevesen tudnak róla