Idén is elérhető a Wolt népszerű karácsonyfa-házhozszállítási szolgáltatása, amely segít megkímélni a vásárlókat a cipekedéstől és a sorban állástól.
Nagyot ment idén is a SZÉP-kártya a hotelekben: a legtöbben kikapcsolódásra költik azt a pénzt
Az őszi belföldi foglalásokhoz kapcsolódó online fizetések összértékének negyedét SZÉP-kártyával rendezték a Szallas.hu oldalán, ami jól mutatja a kártya népszerűségét.
A szállásfoglaló portál közleménye kiemeli, hogy ősszel a turisztikai régiók közül a foglalásokból legnagyobb arányban az Észak-Alföld, a Balaton és Budapest-Közép-Dunavidék részesültek. Az Észak-Alföldön Eger, Debrecen, Nyíregyháza, Hajdúszoboszló és Szilvásvárad volt a sláger.
A balatoni települések közül Siófok, Hévíz, Balatonfüred, Zalakaros és Keszthely vonzotta a legtöbb vendéget az őszi időszakban. Az összesített országos lista élére pedig Budapest, Eger, Pécs, Szeged és Siófok került.
Az őszi foglalások harmada hotelbe, negyede apartmanba, ötöde vendégházba, 14 százaléka panzióba szólt, 8 százaléknál pedig egyéb szállástípust választottak.
Kelemen Lili, a Szallas.hu sajtószóvivője a közleményben ismertette: 10-ből 8 őszi foglalásnál 100 ezer forintnál kevesebbet költöttek a vendégek szállásra, a foglalások háromnegyede 1-2 éjszakás volt. Bár arányaiban a többihez képest foglalási volumenben nem emelkedik ki a faház kategória, szezonálisan ősszel a legnagyobb az érdeklődés irántuk. Akik ezt a szállástípust keresték, azok körében Noszvaj, Geresdlak, Kismaros, Lovasberény és Tokaj volt a legnépszerűbb a Szallas.hu adatai szerint.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








