A kutatók közösségi bejegyzésekből is azonosítottak albínó siklókat – egy fotó akár tudományos felfedezést is érhet.
Az osztrák sípályák látogatói idén emelkedő árakkal találkozhatnak, főként a főszezonban, ahol a napi bérletek már közelíthetnek a 80 euróhoz. Az inflációval lépést tartó drágulás mellett egyre több síterep vezeti be a dinamikus árazási rendszert, amely a hétköznapi és hétvégi árakat eltérő szinteken szabályozza a szezon intenzitása szerint.
Az osztrák sípályákon tovább emelkednek a költségek : a főszezonban a népszerűbb síterepeken a napi síbérletek ára akár a 80 eurós szintet is megközelítheti. Az osztrák felvonószövetség elnöke, Franz Hörl az APA hírügynökségnek elmondta, a legtöbb helyszín az inflációval összhangban alakítja ki árait. Egyre gyakoribbá válik a rugalmas, dinamikus árképzés alkalmazása is, amelyet eddig főleg a légiközlekedésben használtak.
Noha Ausztriában csupán néhány terepen jelent meg ez a rendszer, az idei síszezonban egyre több helyszínen alkalmazzák.
Oliver Fritz, a Gazdaságkutató Intézet (WIFO) szakértője szerint a dinamikus árazás segítségével a felvonóüzemeltetők jobban tervezhetnek, és a látogatók eltérő fizetési hajlandóságát is jobban kihasználhatják. Például a Montafon völgyben idén már dinamikus árazás alapján számítják a napi és többnapos jegyek árait, amelyek egy algoritmus segítségével naponta frissülnek, mesterséges intelligencia alkalmazásával.
Felső-Ausztriában is több síterep tért át erre a modellre. Hinterstoderben a legkedvezőbb napi jegy előzetes online vásárlás esetén 44,50 eurótól indul, míg a Wurzeralmon és Hochfichten a minimális ár 41 euró. Dachstein-West és Kasberg továbbra is fixáras rendszert alkalmaz: itt egy felnőtt napi jegy online 61,90 euróba, illetve 52 euróba kerül. A sípályák üzemeltetői különösen a szezon- és kombinált bérletek népszerűsítésére helyeznek hangsúlyt a weboldalaikon, hogy vonzóbbá tegyék ezeket az opciókat az ügyfelek számára - írja a GD Consulting blogja.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








