A kutatók közösségi bejegyzésekből is azonosítottak albínó siklókat – egy fotó akár tudományos felfedezést is érhet.
Budapestet Európa egyik legbarátságosabb és legjobb úti céljának választották a brit Condé Nast Traveller olvasói. A magyar főváros kiemelkedő helyezést ért el a rangos turisztikai magazin 2024-es közönségszavazásán, amely idén külön értékelte az Egyesült Királyság utazóinak véleményét.
Az idei szavazás során a brit olvasók nagyobb hangsúlyt fektettek az európai desztinációkra. A szavazók különböző kategóriákban, többek között szállodák, szigetek, városok és országok között választhattak, az egyes kategóriákon belül pedig további alkategóriák szerepeltek - számolt be a We love Budapest.
Budapest kimagasló eredményt ért el a legbarátságosabb európai városok rangsorában, ahol a második helyet szerezte meg Stockholm mögött. Az összesített európai városok listáján pedig a hatodik helyen végzett, olyan népszerű úti célokat megelőzve, mint Valencia, Stockholm, Bécs, Berlin és Milánó.
A magyar főváros vonzerejét a szavazók szerint elsősorban a számos gyógyfürdő, valamint az olyan ikonikus nevezetességek adják, mint a Lánchíd és a Budai Vár. Ezek az attrakciók évről évre vonzzák a turistákat, és hozzájárulnak Budapest nemzetközi népszerűségéhez.
A Condé Nast Traveller elismerése nem egyedülálló: a Time Out Travel nemrég a világ egyik "legmenőbb" környékének nevezte a budapesti Palotanegyedet, tovább erősítve a város pozícióját a nemzetközi turisztikai térképen. A részletes eredmények megtekinthetők a Condé Nast Traveller 2024-es közönségszavazásának hivatalos oldalán, ahol az érdeklődők további információkat találhatnak a többi díjazottról úti célról is.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








