A hét közepén rövid napos időszak jöhet, karácsony után viszont a hőmérséklet akár az átlag alá is süllyedhet.
Bár a bejelentés még nem hivatalos, azonban a hírek szerint megszületett a döntés, miszerint január 19-től hétfőnként és péntekenként is ritkábban fognak járni bizonyos BKK-járatok.
Január 19-től több BKK járat is ritkábban fog járni csúcsidőben, mint a megszokott hétfőn és pénteken – tudta meg a HVG, amit a Közeledő Tömeg civil szervezet is megerősített. Szerintük a döntés nem észszerű és érdemes péntektől indulás előtt ellenőrizni a járatok indulását.
A források szerint a döntés hátterében az állhat, hogy a koronavírus óta hétfőn és pénteken is csökkent az utasforgalom, azonban a civil szervezet szerint ez nem elegendő ok, főleg azután nem, hogy a főváros rendszeresen kritizálja a MÁV-HÉV vonalakon a járatritkításokat.
A szolgáltatás minőségére nézve sem jár érzékelhető sérelemmel, ha egy járat egyik nap 4 helyett 5 percenként indul, amíg ez nem okoz az elfogadhatónál nagyobb zsúfoltságot. Azonban az elmúlt időszak ötletszerű, hozzá nem értő hálózati átalakításai okán ilyen járat alig maradt már Budapesten, a sűrű törzsszakaszok több önálló, elágazó járatból állnak össze. Ezek ritkítása pedig a járatok önálló szakaszának szükségszerűen követhetetlenné váló menetrendjével lehetséges csak – és jelen intézkedésben ilyen járatok is jelentős részben érintettek
– olvasható a szervezet közleményében, akiknek az információja szerint több olyan járat is áldozatul esett az átalakításoknak, ahol már most 12-15 percesek a követési idők. Emiatt pedig elveszhet a szolgáltatás megbízhatósága az utasok számára, hiszen ritka és megjegyezhetetlen menetrendekkel fognak találkozni.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








