A BMA tagjainak mintegy 83%-a szavazott a sztrájk megtartása mellett a hétvégén tartott online szavazáson.
A román a második leggyakrabban beszélt nyelv Londonban az angol után – írja a Transtelex
Londonban a románt beszélik a legtöbben anyanyelvi szinten az angol után, derült ki a 2021-es népszámlálás településekre lebontott adataiból. A G4media.ro szerint London lakosságának 1,9 százaléka, azaz 159 000 ember vallotta anyanyelvének a románt.
Kiderült az is, hogy a spanyol nyelv hat szektorban, a török, a francia és a pandzsábi három-háromban, a lengyel, a tamil és a bengáli kettőben, az arab, a portugál, a perzsa, a nepáli és a gudzsarati pedig egyben második leggyakrabban beszélt nyelv. A lap emlékeztet arra is, hogy az UK teljes területén a románul beszélők aránya nőtt a legnagyobbat az elmúlt 10 évben, így az angol és a lengyel után már a harmadik legnagyobb nyelvnek számít.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








