Folytatódik az átlagosnál enyhébb, de jellemzően borult, párás, ködös időjárás a jövő héten is.
Karbantartás miatt elérhetetlen lesz a Ryanair oldala és applikációja keddről szerdára virradó éjjel. Aki este 6 és reggel 5 között utazik, annak érdemes jó előre becsekkolnia, különben fizethet a reptéren érte.
Tervezett karbantartás miatt a Ryanair weboldala és applikációja nem fog üzemelni 2022. november 8-án 18 órától 2022. november 9-én hajnali 5 óráig - figyelmezteti utasait a légitársaság a Facebookon. A járatokra történő online becsekkolás sem lesz elérhető, így aki ebben a 11 órás idősávban utazik velük, annak érdemes még előtte elvégezni ezt a műveletet.
Aki ezt elmulasztja, annak a reptéren ki kell fizetnie az 55 eurós ügyintézési díjat - figyelmeztet az Utazómajom. A légitársaságnál egyébként az, aki nem vásárolt ülőhelyet, sem Flexi Plus jegyet 24 órával a járat indulása előtt kezdheti meg az utasfelvételt, amelyet a felszállás előtti 2 óráig be kell fejezni.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








