Egyre többen érzik tehernek a karácsonyi főzést, ezért idén is számos budapesti étterem kínál elviteles ünnepi menüt.
Szokatlanul kemény hangvételben fordult a magyar kormányhoz a Ryanair: mint írták, a légitársaságokra kivetett különadó „több mint ostobaság”.
Közleményben szólítja fel a magyar kormányt a légitársaságokra kivetett különadó visszavonására a Ryanair. Az ír fapados légitársaság szokatlanul kemény hangvételben fordult az ország vezetéséhez.
A légitársaság kiemelte, hogy a járvány, az ukrajnai háború és az egekbe szökő olajárak miatt az iparágban jelenleg nem létezik nyereség, éppen ezért „több mint ostobaság”, hogy a kormány különadót vet ki rájuk. A cég szerint mindez a magyar turisztikai ágazatnak és a gazdaságnak is visszafordíthatatlan károkat okoz majd.
Jason McGuinness-t, a Ryanair kereskedelmi igazgatóját idézik is a közleményben, aki szerint logikátlan és megalapozatlan döntés született. Felidézi, hogy más európai országok a világjárvány lecsengésével csökkentik a repülőtéri költségeket a forgalom visszatérése és a munkahelyek megőrzése érdekében, a Ryanair pedig a kapacitásait az ilyen piacokra helyezi át.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








