A hét közepén rövid napos időszak jöhet, karácsony után viszont a hőmérséklet akár az átlag alá is süllyedhet.
Az átlaghoz képest 2 fokkal hűvösebb volt az idei április - közölte az Országos Meteorológiai Szolgálat hétfőn a Facebook-oldalán. Mint írták: a múlt évi, kifejezetten hűvös április után az idei sem hozott sokkal melegebb időt. Az előzetes adatok alapján 2022 áprilisának középhőmérséklete országosan csak 9,4 Celsius-fok volt, s ez 2 fokkal elmaradt az 1991-2020-as átlagtól.
Ezzel pedig két egymást követő április is 10 fok alatti átlaggal zárt, amihez hasonló legutóbb 40 éve, 1981-82-ben fordult elő. Kitértek arra is, hogy a többször visszatérő reggeli fagyok mellett a hónap elején síkvidéken is többfelé havazott. A szokásosnál kissé csapadékosabb volt az április - közölték.
A jelenlegi előrejelzés szerint május első hetében, bár többször várhatók záporok, zivatarok, komoly lehűlésre nem kell készülni. Helyenként 25 foknál is melegebb lesz.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








