A legenda szerint a Zsolnay Mauzóleumban a téli napfordulón, amikor a Nap a zeniten áll, a beeső fény feltárja az eozin titkát. Most ti is...
Fellendült a hazai vendéglátó- és szálláshelyek forgalma: 2020-as évhez képest jóval többen indultak útnak az idei nyári szezonban. Klemm Balázs, a magyarországi és székelyföldi szállodákat üzemeltető cégcsoport, a Hotel & More Group vezérigazgatója beszélt a 2020-as és a 2021-es turisztikai nyári idényről és a szektor jövőbeli kilátásairól.
Magasabb foglaltsággal működtek az általunk üzemeltetett szállodák a 2020-as évhez képest, főként a balatoni régióban. Büszkén mondhatjuk, hogy a budapesti és a vidéki szállodáink is jól teljesítettek. Budapest iránti érdeklődés leginkább júliusban lódult meg, míg augusztusban a 2019-es csúcsév nettó árbevételét sikerült megközelíteni. Minden jel arra mutat, hogy sokan külföld helyett hazánkban töltötték el nyári szabadságukat - számolt be Klemm Balázs, a Hotel & More Group vezérigazgatója.
Nem csak külföldi, hanem belföldi turistákkal is lehet sikeres nyári szezont zárni. A statisztika szerint az idei nyári szezonban, a balatoni régióban, 95 százalékban belföldi vendégek vettek igénybe szállásszolgáltatást. Fontos megemlíteni, hogy a cégcsoportba tartozó szállodák forgalmi adatait tekintve, az árbevétel 30 százaléka SZÉP Kártya felhasználása révén realizálódott.
Az őszi szezon is fellendülőben
A nyári hónapok után nem esett vissza az érdeklődés a szálláshelyeink iránt, ehhez a belföldi turisták foglalásai mellett az őszi rendezvényszezon beindulása is hozzájárult, hiszen a vállalatok most pótolják be azokat a csapatépítőket, képzéseket és partnertalálkozókat, amelyeket a tavaszi hónapokban kénytelen voltak elhalasztani. Továbbá most kerülnek megrendezésre a szokásos éves tudományos konferenciák és a kisebb szakkiállítások is. Ami pedig a privát eseményeket illeti, megnőtt a házasulási kedv, és az esküvőtartás láthatóan nem szűkült le idén a szokásos május – szeptember közötti időszakra, hanem népszerűek még az októberi és novemberi lakodalmak is.
Az egyéni utazók körében továbbra is közkedveltek a wellness szolgáltatások és a szállodák környékén fellelhető kirándulási lehetőségek. Szállodák változatos csomagajánlatokkal nem csupán magukat, hanem az adott régiót és várost is igyekeznek vonzóbbá tenni. Jól látszik tehát, hogy nyár eleje óta a turizmus vártnál erősebb fellendülésben van.
Vigyázz, mit veszel karácsonyra! Komoly veszélybe sodorhatja a légiközlekedést ez a közkedvelt kütyü
A HungaroControl és a Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság közösen hívja fel a fogyasztók figyelmét a felelős vásárlás és használat fontosságára.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
4,8 százalékos kamatot biztosít a Gránit Bank új prémium bankszámlája (x)
A napi kamatjóváírás miatt az EBKM 4,92 százalék.
-
3,5%-os kamatozású hitellel segíti a tudatos otthontervezést a Fundamenta megújult lakásszámlája (THM: 5,04–5,31%) (x)
Frissítette egyik legnépszerűbb termékét, az Otthontervező Lakásszámlát a Fundamenta, azzal a céllal, hogy még inkább megkönnyítse ügyfelei számára lakáscéljaik elérését.
-
A stílus maga az ember - már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei (x)
A Gránit Bank most azon ügyfeleinek, akiknek az ajánlására két további ügyfél számlát nyit a banknál december 19-ig, díjmentesen biztosít digitális fizetésre alkalmas karkötőt.








