A legendás Gundel étterem után a történelmi Centrál Kávéház is újraéledt 2022-ben.
Az egyes országok ki- és beutazási korlátozásai által meghatározott szabad hónapokban a külföldiek között 2020-ban kiemelkedő volt a Nagy-Britanniából hazánkba érkező vendégek száma. A 100 ezer szigetországbéli vendég körében a legkedveltebb desztináció továbbra is a főváros volt, ahol átlagosan 3 napot töltöttek a Nemzeti Turisztikai Adatszolgáltató Központ adatai alapján.
A koronavírus járvány terjedése előtt 2020 első hónapjaiban különösen sok brit töltött el hosszabb-rövidebb időt Budapesten. Tavaly az Egyesült Királyság a 6. helyen állt a magyarországi küldőpiacok rangsorában, az adatok szerint a szigetországból érkező vendégforgalom elsősorban a fővárosban koncentrálódott, a vendégéjszakák 88% Budapesten realizálódott. Korosztályok szerint a látogatók 40%-a 18-34 év közötti, míg 30%-a a 35-44 éves korosztályból került ki.
A mobilcella adatokból kimutatható, hogy a főváros nyújtotta attrakciók közül az idősebbeket a klasszikus látnivalók – Parlament, Hősök tere, Budai vár −, míg a fiatalabbakat elsősorban a belváros népszerű szórakozóhelyei vonzották a Kazinczy utcában. Az adatokból az is kitűnik, hogy sokan keresték fel a termálfürdőket is – különösen népszerű volt a Széchenyi Gyógyfürdő és Uszoda. A vendégek leginkább szállodákban és magánszálláshelyeken szálltak meg tavaly. Míg az idősebb korosztály inkább az előbbiben, addig a 25 év alatti Z-generáció az utóbbiban töltött el átlagosan 3 éjszakát.
A legnagyobb költési potenciált a 35-44 év közöttiek mutatták. Az ebbe a korcsoportba tartozók több mint 1,7 milliárd forintot hagytak a magyar szálláshelyeken tavaly. A 35 év feletettiek egy napon átlagosan 20 ezer forintot költöttek szállásdíjra, a 18-34 év közöttiek 10 ezer forintot, míg 18 év alattiak 8,5 ezer forintot.
Hamarosan már nem csak a szupergazdagok kiváltsága lesz: ennyibe kerül egy jegy a fapados űrutazásra
A HALO Space tervei szerint 2026-tól kezdődően kereskedelmi repüléseket indít a világűrbe.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Újabb csalási trükkre figyelmeztet a Telekom
- Szokatlan hiba miatt hívják vissza a Tesla új gyöngyszemét
- Kiderült, hány magyar dolgozik külföldön – és az is, mivel lehetne őket hazacsábítani
- Jó számokat hoz Magyarország az autós piacon
- Erre már sokan vártak: itt a TikTok új alkalmazása
- Van egy kis probléma az autók elkobzásával a szomszédban