Folytatódik az átlagosnál enyhébb, de jellemzően borult, párás, ködös időjárás a jövő héten is.
Megújult az Elvira internetes jegyváltási rendszer; az új Elvira a MÁV egységes jegyértékesítési rendszerében működik, összekötve a mobilalkalmazással, így akár egy regisztrációval, de önállóan is használhatják az utazók mindkettőt.
A MÁV-START vasárnapi, MTI-hez eljuttatott közleménye szerint a másfélhetes, korlátozott felhasználói számú próbaüzemet követően vasárnaptól már mindenki regisztrálhat, a régi jegyértékesítési rendszerben található adatok kezelése, az új felület élesítése is megtörtént.
Az új rendszernek modern, letisztult kezelőfelülete van. A felhasználók a MÁV applikációval közös felhasználói fiókot használhatnak, így az Elvirán megvett jegy az applikációban is megjelenik, és a felhasználó e-mailben is megkapja azt. Továbbá bármelyik felületen kezdeményezhető jegyvisszatérítés az online vásárolt jegyekre, ha a vásárlási feltételeknél ez a lehetőség nem volt kizárva.
A vásárláshoz és az utazáshoz szükséges adatok egyetlen felületen kezelhetők, szükség esetén módosíthatók. A felhasználók az elmentett számlázási és bankkártya-adataikat is használhatják a webes és az applikációs felület esetében is - ismertették. Hozzátették: az elmúlt időszakban a MÁV mobilalkalmazás is sok újítással bővült, például az applikációban megváltott belföldi vasúti menetjegyek és egyes nemzetközi START ajánlatok esetén a sikeres vásárlást visszaigazoló e-mail tartalmazza a jegyeket PDF formátumban is, amelyek kinyomtatva vagy az eszköz képernyőjén bemutatva is érvényesek.
A MÁV-csoport fejlesztési terveiben hangsúlyos szerepet kap az eddigieknél kényelmesebb, gyorsabb, korszerűbb jegyvásárlás feltételeinek biztosítása. A jegyértékesítési rendszer informatikai hátterét a MÁV Szolgáltató Központ szakemberei fejlesztették az utasoktól beérkezett javaslatok, igények alapján, a MÁV-START, mint megrendelő együttműködésével - olvasható a közleményben.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








