A kutatók közösségi bejegyzésekből is azonosítottak albínó siklókat – egy fotó akár tudományos felfedezést is érhet.
A nyugati hegységek után már a Mátrát is elérte a hideg: a Kékesen konkrétan havazik. A Kendig-csúcson reggelre 3-4 centi friss hó esett.
Havazik a Kékesen az Időkép webkamerájának képei szerint, korábban pedig a fölöttünk örvényló ciklon hátoldalán vasárnap észak felől sarkvidéki eredetű légtömeg árasztotta el a Dunántúlt, így Bakony és a Kőszegi-hegység magasabb csúcsain havazni kezdett, az Írott-kő kifehéredett.
A havazás az éjszakai órákban is folytatódott. Ennek és a kevéssel fagypont alatti hőmérsékletnek köszönhetően a Kendig-csúcsot ma, május hatodikán reggelre
Az Időkép szerint ez a hideg levegő érte el ma reggel az Északi-középhegységet, így válthatták fel hópelyhek az esőcseppeket a Mátrában.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








