Karácsony után egyre nagyobb esély mutatkozik arra, hogy hidegebb, téliesebb időjárás éri el Európa nagy részét, benne a Kárpát-medencét is.
Sapka? Sál? Rövidgatya? Strandpapucs? Hiába nézel ki az ablakon, mégsem tudod eldönteni, mit vegyél fel ma? Segítünk! Ilyen időjárásra készülj most kedden (2018.09.04).
Nem tudod, mit vegyél fel reggel? Kíváncsi vagy várható-e csapadék, illetve mire számíthatsz, ha autóba ülsz? Esetleg a napi orvosmeteorológiai előrejelzés, pollen és UV helyzet is érdekel? Itt a Pénzcentrum napi időjárásjelentése:
36 órás előrejelzés
Kedden továbbra is erősen felhős, borongós időre számíthatunk, többfelé kialakulhatnak záporok, zivatarok. Hajnalban a csapadékmentes tájakon pára-, ködfoltok képződhetnek. A légmozgás főként nyugaton és északkeleten lehet élénk, a zivatarokat pedig erős, akár viharos lökések kísérhetik. Hajnalban 13-18, délután 20-26 fok várható.
Szerdán már több lesz a napsütés, de még több helyen előfordulhat kisebb eső, főként északkeleten zápor, zivatar. A Dunántúlon, és délután északkeleten is feltámad az északi-északnyugati szél. Napközben 23-28 fokra készülhetünk.
Közlekedésmeteorológiai jelentés
Kedden többfelé előfordulhat eső, zápor, zivatar, melyek környezetében csúszós, vizes útszakaszokra lehet számítani. Zivatarok környezetében viharos széllökések ronthatják a járművek menetstabilitását, hirtelen lecsökkenhet a látástávolság. A felhőszakadások idején vízátfolyások kialakulhatnak. Zivataroktól függetlenül főként az ország nyugati, északkeleti tájain ronthatják élénk széllökések a menetstabilitást. Balesetmentes közlekedést kívánunk!
Orvosmeteorológiai jelentés
Kedden sem lesz front fölöttünk, ugyanakkor a párás, fülledt időben főként az idősek és a légzőszervi megbetegedéssel küzdők nehézlégzést, légszomjat és mellkasi fájdalmat tapasztalhatnak. Zivatarok környezetében romolhat az asztmások állapota. A szelesebb tájakon fejfájás, ingerlékenység előfordulhat. Záporok, zivatarok idején hő- és komfortérzetünk jelentősen romolhat. Immunrendszerünk erősítésére fogyasszunk friss idénygyümölcsöket!
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








