A Budapest–Belgrád vasútvonal fejlesztésével összhangban változik a közlekedési rend.
A kormány praktikusan kinyírta az olcsó, gépkocsik hátsó ajtajára szerelhető bringatartókat - írja ma reggel a 24.hu.
A gépkocsik hátsó ajtajára szerelhető biciklitartók részben annak köszönhették népszerűségüket, hogy semmilyen átalakítást nem kellett az autón végezni használatukhoz, azonban ennek most vége. A bicikliszállítást szabályozó törvény tervezett módosítása miatt mostantól kelleni fog rájuk rendszám illetve a hátsó lámpákat is valahogy rájuk kell majd buherálni.
Jó hír azonban, hogy
- a szürke rendszámot (melyet eddig kellett a vonóhorogra csatolható biciklitartókra ternni) megszüntetik, valamint
- ugyanígy jár a kötelező műszaki szemléztetés is (biciklitartó felszerelése előtt), melyből 4 753-at végeztek el eddig (34,5 millió forint értékben) - írja a 24.hu.
Tovább csúszhat a Gellért és a Rác fürdő újranyitása: ez az új céldátum, ha végre megkapják a hitelt
A gyógyfürdők 60 millió eurós hitelkérelmét ugyan elutasította a kabinet, de a felújítások előkészítése ennek ellenére folytatódik.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








