Az orosz Mere hálózat Basket Plus néven nyitotta meg első magyarországi üzletét, amely a nyitás után több mint egy héttel is tömegeket vonz az alacsony...
A Budapest közigazgatási határát és a belső zónát átlépők számára évi 10-12 ezer forint lehet a dugódíj összege - írja a Figyelő. Egyelőre a főváros és a kormány még nem állapodott meg abban, hogy ki kezdeményezze a bevezetéshez szükséges törvénymódosítást.
Bár a főváros vezetése bízott abban, hogy az Európai Bizottságot sikerül meggyőzni, és a díjat nem kell bevezetni, a Figyelő birtokába jutott információk szerint, " Brüsszel egyértelművé tette, hogy a 4-es metró támogatási szerződésében vállalt kötelezettséget teljesíteni kell". A dugódíjat legkésőbb 2016 végéig kell bevezetni.
Korábban, október elején Tarlós István arról beszélt, hogy a dugódíj elméletileg 2016 végén bevezethető lenne.
Az akkori elképzelés szerint:
- lenne egy minimális díj a budapesti közigazgatási határon, és
- lenne egy "szó szoros értelmében vett dugódíj" a belvárosban, a kiskörúti határvonalban. A díj mértékéről azonban még nem volt konkrét döntés.
A közigazgatási határon elképzelt zónahatár annyiban nem új, hogy minden megyében van már matrica. Ha Budapesten is lesz, az nem fog eltérni az ország többi pontján már bevett szokástól.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








