Az 1762-ben elkészült késő barokk remekmű, amely Oceanust, a vizek istenét ábrázolja.
A kormány keddi ülésén megkezdi az eddigi árvízi károk felmérését, és rendelkezik a helyreállítási munkálatok ütemezéséről - közölte Orbán Viktor miniszterelnök kedd reggeli tököli sajtótájékoztatóján, ahol úgy fogalmazott: "még másfél-két nehéz napunk van" a Dunánál.
Jelenleg Dunaföldvárnál tetőzik a Duna, ahol kedd hajnali 4 óra óta 721 centiméteren áll a folyó vízszintje. Ez 18 centivel haladja meg a korábbi csúcsot.
Az Országos Vízügyi Főigazgatóság kedd reggeli adatai szerint Adonynál éjfél óta 4 centimétert apadt a vízszint, Tassnál is lassú apadás kezdődött, ott hétfő este 10 óra óta 3 centit csökkent a víz szintje. Paksnál még nem tetőzik a Duna, ott reggel 7 órakor 891 centiméteres vízszintet mértek. Bajánál a Duna szintje éjfél óta 8 centit emelkedett, legutóbb 972 centit mértek. Mohácsnál éjfél óta 10 centit duzzadt a folyó, legutóbb 927 centin állt. Utóbbi két városban még nem dőltek meg a korábbi rekordok.
Budapesten tovább folytatódott az apadás, a hétfő este 10 órakor mért 874 centihez képest 15 centivel csökkent a vízszint, amely kedden reggel 7 órakor 859 centi volt. Éjfél óta Nagymarosnál 16, Komáromnál 23, Nagybajcsnál pedig 28 centimétert apadt a Duna.
Az Országos Műszaki Irányító Törzs friss adatai szerint változatlanul 807 kilométeren van árvízvédelmi készültség az országban, ebből harmadfokú 62, rendkívüli pedig 538 kilométeren.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 20 000 000 forintot 20 éves futamidőre már 6,89 százalékos THM-el, havi 150 768 Ft forintos törlesztővel fel lehet venni az ERSTE Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,89% a THM, míg a MagNet Banknál 7,03%; a Raiffeisen Banknál 7,22%, az UniCredit banknál pedig 7,29%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








