Nem csak a BKV járatain bliccelnek tömegek: meglepően sok olyan utas van, aki a taxiért sem hajlandó fizetni. Csak egyetlen társaságnál, a Taxi Plusnál naponta egy-két utas van, aki nem egyenlíti ki a számláját. Ez havonta több százezer forintos kárt okoz a cégnek, ami beszorozva a fővárosi taxitársaságok számával, igen nagy összegre rúg - derül ki az InfoRádió beszámolójából.
Havonta több százezer forintnyi kárt okoznak a taxitársaságoknak azok az utasok, akik nem fizetik ki a számlát. A Taxi Plus vezető fuvarszervezője az InfoRádiónak elmondta: az egyik legtipikusabb az, amikor a hét végi buliból jövő erősen ittas utas nehezményezi az utazás végösszegét és nem fizet.
Sok gondot okoznak az olyan ittas utasok is, akik - mint ahogy Papp László fogalmaz - belső dolgaikat teszik közszemlére a taxiban, amit ezután a sofőrnek ki kell takarítania.
A helyzet nem egyszerű, ugyanis a sofőr nem nyúlhat a renitens utashoz, a pénzt pedig pláne nem tudja elvenni tőle. Legfeljebb a rendőrséget hívhatja ki, ám beletelhet egy órába is, amíg odaér a járőr. Ilyen esetekben bevett szokás, hogy a taxis rádión kér segítséget a közelben lévő kollégáktól, hogy együttes erővel győzzék meg az utast, fizessen.
Papp László szerint csak náluk napi 1-2 ilyen eset van. Abból is szokott bliccelés adódni - teszi hozzá - , hogy megtévesztik a sofőrt, akit megkérnek, hogy várakozzon, amíg beszalad a házba a pénzért - persze, nem megy vissza a kocsihoz fizetni.
Hamarosan már nem csak a szupergazdagok kiváltsága lesz: ennyibe kerül egy jegy a fapados űrutazásra
A HALO Space tervei szerint 2026-tól kezdődően kereskedelmi repüléseket indít a világűrbe.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Dohányosokat kérdeztek, érdekes dologok derültek ki
- Golovin Vlagyimir: több fontos területen is nagyot fejlődött a női kéziválogatott
- Az újságírókat sem kíméli az ukrajnai háború
- BKK: vasárnap kezdődik a fővárosi tavaszi nagytakarítás
- Műszaki információk szivárogtak ki az iPhone 16-ról
- Újabb csalási trükkre figyelmeztet a Telekom