A Docler Holding 140 dolgozójától válik meg, és megszünteti a home office-t: az utóbbi másfél évben már több száz embert érintettek a leépítések.
Megkezdte a jegyek árusítását új budapesti járatára az OLT Express német légitársaság. Az OLT október 16-tól hetente háromszor közlekedik a kelet németországi Drezda és Budapest között Fokker 100-as típusú repülőgépével - közölte a Budapest Airport.
Október közepétől új járat és új desztináció jelenik meg a Budapest Airport útvonal térképén: a német OLT Express légitársaság heti három alkalommal, kedden, csütörtökön és vasárnap közlekedik Drezda és Budapest között. A brémai központú regionális légitársaság összesen 15 gépes flottával rendelkezik, amely az idén a Contact Air-től átvett Fokker 100-asokkal bővült. Az OLT Express további típusai a SAAB 340-es és a Saab 2000-es.
Az OLT Express németországi belföldi útvonalai mellett Ausztriába, Dániába, Svájcba, Franciaországba, Olaszországba és Nagy-Britanniába repül. A Drezda-Budapest útvonalat október 16.-tól kezdik el üzemeltetni, a járatok kedden és csütörtökön 16.05-kor érkeznek és 16.35-kor indulnak vissza, míg a vasárnapi járat 12.35-kor érkezik Drezdából és 13.05-kor indul vissza.
Az OLT légitársaságot, amelynek neve az Ostfriesische Lufttaxi rövidítése, két befektető, Martin Dekker és Jan Janssen alapította 1958-ban és az északi-tengeri szigetekre szállította az utasokat. 1991-ben létrehozta brémai bázisát, ami jelenleg is a társaság központja. 2011 augusztusában komoly reorganizációt jelentett be a társaság azt követően, hogy elvesztette szerződését az Airbus Industries-zal. Még ebben a hónapban az Amberg Gold nevű német cég felvásárolta a vállalatot a lengyel Jet Air légitársasággal és a Yes Airways charter légitársasággal, amelyek végül az OLT Express név alatt egyesültek.
2012 júliusában az OLT bejelentette, hogy felvásárolja a Contact Air nevű céget, de még ezen a héten a cégcsoport tulajdonosa közölte, hogy pénzügyi nehézségekkel néz szembe és az akvizíció finanszírozása kérdéses. Július végén a két lengyel leányvállalat leállította működését és a két cég már vissza is juttatta a gépeket a lízingcégeknek. Augusztusban a holland Panta Holdings, amely a Denim Air és a Maas Air Leasing tulajdonosa is, közölte, hogy felvásárolja az OLT Germany-t.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








