A Budapesti Közlekedési Központ Zrt. autóbusz-beszerzési pályázata újabb szög lehet a magyarországi autóbuszgyártás koporsójába, ráadásul közvetve több száz vállalkozás kerülhet veszélybe - írja a Napi Gazdaság.
A magyar autóbuszipar kapacitásai évi több mint ezer jármű előállítását tennék lehetővé, ehhez képest a cégek kevesebb mint százötven autóbuszt tudnak eladni.
Vincze-Pap Sándor, a Magyar Buszgyártók Szövetségének elnöke a lapnak elmondta, hogy a BKK 150 új autóbusz üzemeltetésére vár ajánlatot, de a tendert úgy írták ki, hogy eleve kizárták a magyar gyártású járműveket. A szövetség cégei a kiírásban szereplő paramétereknek nem tudtak induláskor pontosan megfelelni.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Megindult az MBH Bank részvények igénylése (x)
A lakossági befektetőket egyszerű folyamat és árkedvezmény is várja a bank részvényigénylésében.
-
Megéri-e a KKV-nak napelembe fektetnie? (x)
Energiaválság és kiszámíthatatlan költségek
-
Szigetüzem egyszerűen: megbízható Pramac megoldások (x)
A stabil energiaellátás ma már nem luxus, hanem alapfeltétel – legyen szó otthonról, vállalkozásról vagy mezőgazdasági telepről.








