Huszonkét helyszínen mintegy százötven koncert és egyéb esemény várja a vendégeket a magyarországi fesztiválszezon hagyományos záró buliján, a Szegedi Ifjúsági Napokon (SZIN); a rendezvény helyszínére, az Újszegedi Partfürdőre. Szeged mellett Agárd is megtelik a hétvégén ahol a Gödör fesztivált rendezték meg idén.
Gajdán Bálint a SZIN főszervezője a keddi sajtóbejáráson elmondta, hogy a huszonkét helyszín közül tizenkettőn szól majd a zene. A koncerteken a népszerű hazai zenekarok mellett minden nap külföldi sztárokkal is találkozhatnak a rajongók: a SZIN vendége lesz a Yellowcard amerikai pop-punk banda, a 2007-ben már Szegeden is hatalmas sikert arató Kosheen, a Németországból érkező André Tannenberger, azaz ATB, a szombati zárónapon pedig a Parov Stelar Band, illetve az olasz-ugandai származású német mambó császár, Lou Bega.
Az időjárás-előrejelzés szerint kánikula várja majd a fesztiválozókat mindkét helyszínen. A szegedi szervezők elmondták, hogy összesen hatvan kútból juthatnak ivóvízhez a fesztivál területén, de kényelmükről párakapuk, az utakat locsoló lajtos kocsik is gondoskodnak. Igazi felfrissülést hozhat az egyik új helyszín, a finom homokú Tisza-plázs, a SZIN fesztiválstrandja is. Itt a vendégek napágyakban pihenve, napernyők alatt vagy napozva, hűsítőket kortyolva várhatják a koncerteket vagy pihenhetik ki a bulik fáradalmát.
Más hazai fesztiválokhoz hasonlóan az idei évtől a SZIN-en is bevezették a kártyás fizetést, ami jelentősen felgyorsítja a vendéglátóhelyeken a kiszolgálást, és a tapasztalatok alapján csökkenti a bűncselekmények számát is.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








