A fővárosi kerékpár-kölcsönzési rendszerhez (BuBi) szükséges közbeszerzési ajánlattételi felhívás várhatóan a nyáron megjelenik, a fejlesztés a tervek szerint halad, jövő nyár végétől lehet majd kölcsönbiciklivel róni a város utcáit - írja a Napi Gazdaság.
A projekt teljes beruházási költsége mintegy 1,1 milliárd forint, amihez a Nemzeti Fejlesztési Ügynökség tavaly 900 millió forint egyszeri, vissza nem térítendő támogatást ítélt meg - tájékoztatta a napilapot a Budapest Közlekedési Központ (BKK)
A BKK közölte azt is, hogy az előkészítés során a támogatás megszerzése emésztette fel a legtöbb időt, ezzel párhuzamosan zajlott a helyszínek kiválasztása, engedélyeztetése, a műszaki követelmények megfogalmazása, a műszaki és pénzügyi üzemeltetés, illetve a közbeszerzési eljárás előkészítése. Az ütemtervhez képest mindazonáltal nincs késés, a rendszert 2013-ban kívánják átadni.
A közszolgáltatásként működő kölcsönzés a tervek szerint éjjel-nappal üzemel majd, a kezdő harmincperces ingyenes bérleti időszak után fokozatosan emelkedő díjszabással. Az előzetes regisztráció után bárki számára használható rendszer a Margit híd és a Petőfi híd közötti területet fedi le. A BuBi 74 dokkolóállomással működik majd, ebből 59 a pesti, 15 a budai oldalon lesz.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








