A januári sorban állás elkerülése érdekében még idén, december 31-éig vásárolja meg 2012-re szóló éves bérletét - tanácsolja közleményében a BKV Zrt. Mint írják, az éves bérlet birtokában nem kell minden hónapban a naptárt és a lejárati dátumot figyelni, ráadásul még egy havi bérlet árát is meg lehet vele spórolni. A kedvezményes éves bérlet ára ugyanis 107 000 forint, szemben a havonta megvásárolt bérlettel, ami 117 600 forintra jön ki. Így az, aki az éves bérletet választja, 10 600 forintot takaríthat meg.
A 2012-es éves bérletek összes típusa (Kedvezményes éves Budapest-bérlet - 12 szelvényes és 1 szelvényes változat-, Éves Budapest bérlet, Éves összvonalas Budapest-bérlet és az Arckép nélküli éves Budapest-bérlet) már december 15-étől kapható a társaság központi, VII., Akácfa utca 15. sz. alatti bérletpénztárában. A Kedvezményes éves Budapest bérletek értékesítését december 22-étől a központi bérletpénztáron kívül további 24 pénztár kezdte meg, melyekről pontos helyszínéről a társaság honlapján tájékozódhatunk.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








