A héten dől el a négynapos matrica sorsa - írja a Magyar Hírlap.
2012-ben megszűnhet a négynapos autópálya-matrica, legalábbis a jövő évi díjváltozásokkal kapcsolatban ennek a lehetőségét is vizsgálja a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium. Helyébe a drágább, hétnapos matrica kerülne, amely nem azonos a mostani heti bérlettel, ugyanis az tíznapos úthasználatot tesz lehetővé. A lap úgy tudja, a szaktárca e héten ismerteti a jövő évi autópálya-használattal kapcsolatos döntéseit.
A közlekedési kormányzat indokláas szerint az országos úthálózat karbantartásához és fejlesztéshez növelni kell a díjbevételeket. Az úthasználattal arányos elektronikus díj rendszerének a kiépítése késik, sem jövőre, sem pedig 2013. január elsején nem lesz kilométerenkénti tarifa. Ebből adódóan viszont éves szinten 40-45 milliárd forinttal kevesebb lesz az állam bevétele.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.







