December 1-től félnapos továbbképzés után bárki vezethet legfeljebb százhuszonöt köbcentis robogót, illetve motorkerékpárt, akinek van érvényes autós jogosítványa - írja az Index.
A döntés jelentősen megváltoztatja a járművezető-képzést, előnyeit pedig remélhetőleg hamarosan minden közlekedő; autósok és motorosok egyaránt érzékelni fogják. Tehát a program sikere nagymértékben alakíthatja át Magyarország közlekedését.
A csekély, átlagosan 2-4 literes fogyasztású, könnyen vezethető és rendkívül olcsón fenntartható 125 köbcentis robogók, illetve motorkerékpárok széleskörű elterjedésével jelentősen csökkenhetnek a forgalmi dugók, illetve enyhülhetnek a parkolási gondok a nagyvárosokban.
Nem mellesleg azoknak is reális lehetőség lehet a motorizáció, akiknek a rohamosan növekedő üzemanyagárak, illetve fenntartási költségek miatt az autózás már egyre inkább csak úri hóbort.
Szinte semmi sem fejleszti olyan gyorsan és hatékonyan a legkisebbek agyát, mint a társasjáték.
Drágulnak az ingatlanok, emelkednek a hitelkamatok: ez pedig szinte egyenes út a lakhatási válsághoz. Nálunk is működhet az, ahogy az USA-ban megoldották?
A Kickstarternek és az Indiegogonak hála a közösségi finanszírozási forma évek óta világszerte népszerű és most megérkezett Magyarországra is, a Brancs formájában
Sokan alábecsülik, mennyire lényeges alaposan átgondolni, milyen vállalkozási és azzal együtt adózási formát válasszanak induló cégük számára.
- Orbán Viktor: Magyarország és Szerbia számíthat egymásra - a nap hírei
- Átadták Az év múzeuma idei díjait
- Óriási csatában kaptak ki Hangáék az Euroliga döntőjében
- Otthon tartotta a két pontot az FTC - tabella
- Volodimir Zelenszkij: eltörtük az orosz hadsereg gerincét
- 27 darab négyes volt az ötösön - nyerőszámok, nyeremények
Külföldi piacra lépés 2022
Tiszaújváros – Kelet-magyarországi Gazdasági Fórum 2022


