Két változat is van az útdíjfizetési rendszer átalakítására Magyarországon - értesült szakmai körökből a Napi Gazdaság.
Az útdíjfizetési rendszer megreformálására két változat is van. Az egyik szerint a tehergépjárművek esetében az összes kategóriában kiterjesztenék a díjfizetést a gyorsforgalmi úthálózaton kívüli összes főútra. "Cserébe" a D1-es matricatípus éves díja a jelenlegi 40 ezer forint felére csökken.
A második változat szerint megszüntetik az összes díjmentes szakaszt. A négynapos e-matrica viszont a tervek szerint mindkét változatnál megszűnne.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Megindult az MBH Bank részvények igénylése (x)
A lakossági befektetőket egyszerű folyamat és árkedvezmény is várja a bank részvényigénylésében.
-
Megéri-e a KKV-nak napelembe fektetnie? (x)
Energiaválság és kiszámíthatatlan költségek
-
Szigetüzem egyszerűen: megbízható Pramac megoldások (x)
A stabil energiaellátás ma már nem luxus, hanem alapfeltétel – legyen szó otthonról, vállalkozásról vagy mezőgazdasági telepről.








