Kecskeméten, a városháza díszudvarán és a frankfurti autókiállításon bemutatták az első Magyarországon készült B osztályú Mercedes személygépkocsit.
Frank Klein, a Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft. ügyvezető igazgatója megjelent a város közgyűlésének ülésén és bejelentette, hogy a képviselők megtekinthetik a városháza udvarán álló, az első, teljes egészében Kecskeméten készült Mercedes személygépkocsit. Frank Klein a közgyűlés előtt név szerint Zombor Gábor polgármesternek, Szemereyné Pataki Klaudia gazdasági ügyekért felelős alpolgármesternek valamint Metzinger Éva jegyzőnek a gyár építése során nyújtott támogatásukat.

"Önök nélkül nem készülhetett volna el a gyár" - mondta a gyárigazgató. Frank Klein emlékeztetett arra, hogy a két évvel ezelőtt elkezdett beruházás a tervek szerint haladt és szeptember elején elkészült az első előszériás személygépkocsi.
A városháza udvarán - fényképezőgép nélkül - meg lehetett tekinteni az első, teljes egészében Kecskeméten készült Mercedes B-osztályú személygépkocsit. A bemutatott autó családi használatra készült, padlólemezét egy kicsit megemelték.
A fehér bőrüléssel bemutatott, kétezer köbcentiméter hengerűrtartalmú személygépkocsit elektronikus váltóval, fedélzeti komputerrel és több újdonsággal szerelték fel. A gyárban legyártott első személygépkocsit tesztelni fogják, majd szét
fogják szedni és átvizsgálják. Az autó soha nem fog közúti forgalomba
kerülni.

A 441 hektáron felépülő kecskeméti gyár a Daimler-Benz első kelet-európai üzeme, egyben Magyarország történetének egyik legjelentősebb zöldmezős beruházása. A tervek szerint a gyártás 2012-ben kezdődik és 2.500 alkalmazott dolgozik majd a gyárban, illetve a beszállítói körben további munkahelyeket teremt. A gyár alapkövét 2009. október 16-án helyezték el, azóta a Mercedes-Benz mintegy 800 millió eurót ruházott be.
A kecskeméti gyárban 2012-től következő generációs kompakt gépjárművek, az A- és B-osztályú gépkocsik utódmodelljeinek gyártása folyik majd. A gyár a németországi rastatti telephellyel, a Daimler AG kompakt gépkocsikat gyártó központjával együttműködve állít elő személyautókat.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








