Akár több százezer forintot is kivehet az autósok zsebéből évente a fővárosi önkormányzat által tervezett dugódíj - értesült a Blikk.
A lap számításai szerint elképzelhető, hogy annak, aki mindennap kocsiba ül havonta 24 ezer, évente 288 ezer forintot kell fizetnie. A tervek szerint senki nem kaphatna mentességet, még kedvezményes bérlet sem járna a helyi lakosoknak.
A fővárosi önkormányzat tanulmánya többféle javaslatot is vázol. A dokumentum szerint 400-800 forint lehetne a behajtási díj összege, amit mindannyiszor meg kellene fizetnie az autósnak, ahányszor autóval áthajt az övezet határán, például a Hungária körgyűrűn. A számlát még aznap ki kell egyenlíteni csekken, mobiltelefonnal vagy más módon, másnap ugyanis már kétszer annyiba fáj a dugódíj az autósnak.
Hogy pontosan hol is húznák meg a határt, arról még nem döntött a Fővárosi Közgyűlés. A legvalószínűbb választóvonal Pesten a Hungária körgyűrű, Budán pedig a budai körút lenne.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








